{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.162 visninger | Oprettet:

Flueskimmel..?????? {{forumTopicSubject}}

hvornår eller hvordan kan man se om en hest bliver flueskimmel..?

Min hest bliver 5 i år og jeg synes han hurtigt er blevet meget lys. Faktisk er han på kun to år gået fra næsten mørk til næsten hvid. Han har fregner i hovdet altså lidt fluer, men der er ikke nogle på kroppen. Dog har han brune hår blandet i det sorte og hvide.

Er det så mest sansynligt at han bliver helt flueskimmel, eller kan de have fregner og ellers være hvide på kroppen..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flueskimmel..??????
  • #1   28. maj 2013 min hest Ricky er flueskimmel smiley han har fået fregner over det hele smiley først var han mørk skimmel og blev lysere og lysere til sidst helt hvid og så flueskimmel så tror det er meget forskelligt hvordan det udvikler sig smiley

• #2   28. maj 2013 ja det er det nok... er bare nysgerig for om der ver nogle der kender til udviklingen med flueskimmler...

• #3   28. maj 2013 Min hoppe blev født brun og er nu helt hvid/flueskimmel med små brune/grå prikker som 15 årig. Som 4 årig blev hun kåret brunskimmel, og jeg kan sige så meget, at hvis hun skulle kåres nu, ville signalementet ikke have lydt brunskimmel, men nok nærmere flueskimmel. Kender desværre ikke til hvornår det begyndte at skifte helt over.

Kommentér på:
Flueskimmel..??????

Annonce