{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Nå. Det var da aftenens drama!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte ud i stalden til en pony jeg træner igen i aften.
Da jeg kører forbi stalden, ser jeg en arabisk fyr hælde foder over hegnet til de små ponyer vi har.

Hmm... Tænkte jeg.. Men lod det ligge, eftersom jeg ikke har været derude i en lang periode... Måske det er en aftale de havde indbyrdes. Han kører nok igen om lidt.

Jeg fortsætter som jeg plejer og trækker Stella ud på ridebanen. Da jeg kigger mig over skulderen ser jeg, at han filmer og tager billeder af os.... hmmm?????

Jeg kommer i snak med ham, og han udviser interesse for Stella. Og udgiver sig for at han er interesseret i at købe.

Jeg fortæller at ponyen ikke er min. Men ejeren er hjemme igen lørdag, så kan han snakke videre der.

Han fortæller at han selv har 12 heste. (Hertil tænker jeg, at så må han da ha' været et stykke tid i landet, ikke?) Men kan absolut intet dansk. Igen, hmmm..

Han takker for snakken, men fortsætter så ufortrødent videre ind i stalden... Hmm??

Derudover kører han på gule plader... Endnu et hmmm...

Min tåbelige, drama-sultende hjerne tænker straks HESTE-TYV!!!!
Og da jeg ikke kan få fat i ejeren?.
Så ringede jeg altså og lagde en anmeldelse hos politiet.

Har dog hørt en fugl synge om at han er en ganske ubemærket og fredelig fyr, og at han tit er forbi. Så nu tænker jeg woooopppsss hvis det passer...

Nu har jeg det bare mega dårligt over det, og føler at jeg har dømt ham udelukkende på hans nationalitet.... Øv øv øv øv !!!

Der var vidst intet i det. UPS!!!
Better safe than sorry, right?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nå. Det var da aftenens drama!!
Kommentér på:
Nå. Det var da aftenens drama!!

Annonce