Refleks og lygte {{forumTopicSubject}}
Nu er det jo meget sommeragtigt, men alligevel kommer jeg lidt til at tænke på reflekser og lygte til hest.
Det eneste jeg ejer, er benreflekser i str. full. Den hest jeg rider nu bruger størrelse lille. Når reflekserne er spændt helt ind, så kan de næsten glide ned om hoven :b
Findes der en nem måde selv at lave benreflekser på, eller skal jeg have anskaffet nogen i en str. pony? Og hvorfra? Jeg gider nemlig ikke betale alt for meget for dem. Det er jo "bare" reflekser.
Og hvad med lygte? I følge loven, så skal det jo være en lygte monteret på rytterens ben, som lyser hvidt fremad og rødt bagud. Hvor i al verden skaffes den? Og kan man selv lave noget hjemmeflikket noget der virker lige så godt?
Nu vi lige er ved det, er der så nogen der har lagt mærke til sådan noget grej på Landsskuet i dag? For så kan jeg jo lige skaffe det på lørdag. Så vil jeg da spare porto og besvær
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.161
jan 2010
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 81
Jeg havde sådan et refleksbånd med velcro, som tilfældigvis lige passede på mit ben. Jeg har så bare fastmonteret to cykellygter med elastik, en hvid og en rød, på hver sin side - vupti, et stks. Ridelygte
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Og så virker 150,- ret dyrt i forhold til cykellygter. Og de fleste steder kommer der fragt oven i.
Frederikke: Det var smart
Refleks og lygte