{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.246 visninger | Oprettet:

Min veninde og hendes hest blev påkørt her til aften :'( {{forumTopicSubject}}

Min veninde og hendes hest blev påkørt her til aften selvom hun havde reglementeret refleks udstyr på!! ..... [Når du rider i lygtetændingstiden, skal du have en lygte på dit venstre ben. Lygten skal lyse hvidt fremad og rødt bagud og være synlig på mindst 150 meters afstand. Hesten skal have refleksbånd på alle 4 ben. Refleksbåndene skal være mindst 5 cm brede.
Du kan blive ekstra synlig ved selv at tage en refleks/diodevest på og give hesten et lyst dækken på, evt. med påsyede refleksbånd.] ..... Hun havde det hele på samt refleksdækken og refleksvest. http://ekstrabladet.dk/112/article1906488.ece. Hun er okay, men heste blev aflivet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min veninde og hendes hest blev påkørt her til aften :'(
  • #1   25. jan 2013 Siden blev ikke fundet smiley

• #2   25. jan 2013 ej! Håber hun er okay ;(
    Hader bilister! smiley
    Stakkels hest og pige!:(

• #4   25. jan 2013 ej hvor er det bare trist... stakkels din veninde ):

• Dorthe R
    Dorthe R Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 95
    #6   25. jan 2013 Jeg bevæger mig selv på vej hver gang jeg skal til ridehuset og må bare konstatere, at bilisterne IKKE tager hensyn. Jeg bruger alt det du nævner, men har så valgt også at have en lommelygte med og svinger med den, når jeg møder en bil. Det virker. Rigtig trist for din veninde.

• #7   25. jan 2013 Stakkels pige smiley

• #8   25. jan 2013 Hvor forfærdeligt! smiley smiley

• #9   25. jan 2013 puha, forfærdeligt ;(

• #10   25. jan 2013 Åh, læste det godt nok lige - hvor er det da skrækkeligt smiley
    Hvis ikke det er nok at være SÅ godt pakket ind i reflekser, så tør man da snart ikke bevæge sig udendørs på hesteryg efter mørkets frembrud smiley Stakkels din veninde!

• #11   25. jan 2013 Stakkels pige..... og hest smiley sikke da en tragisk afslutning den fik på livet og sikke da en tragisk måde de måtte skilles på! smiley

Så frygteligt.... men sådan er det jo tit, folk i bilerne o.s.v tager ikke altid ordentlig hensyn til at det rent faktisk er store, levende dyr vi rider rundt på, de kører bare...

• #12   25. jan 2013 Der var godt et indlæg om det herinde smiley det godt nok trist! Håber hun er ok, trods omstændighederne, trøste kram herfra!

• #13   25. jan 2013 Så det godt smiley gør mig ondt for din veninde, virkeligt skrækkeligt

• #15   25. jan 2013 Ejejejejj...hvor er det trist! smiley stakkels pige og hest.Blev også ramt af en bil med en af mine venindes heste..og det var omkring klokken 14..de han tog bare ikke hensyn heldigvis skete der ikke noget..

• #16   25. jan 2013 hvor er det forfærdeligt..
    håber fandme den som kørt dem ned har det rigtig dårligt med sig selv!!!! hvor kan jeg bliver bare så gal over, at man ikke kan ride ud - MED korrekt udstyr på.. og ikke kunne slappe af i trafikken.. detkunne jo osse ha været en cyklist..! men her er der altså både dyr og mennesker indblandet.. shit jeg er gal lige nu.. og i dyb sorg på hendes vegne.. hun har lige mistet sin bedste ven..

RIP!

• #17   25. jan 2013 Bilister tager INGEN hensyn! Drøner forbi i flyvende fart. Jeg har selv redet langs den vej hver dag igennem 9 år for at kunne komme på ridebane og jeg har heldigvis aldrig været udsat for en ulykke! Det var en skrækkelig ulykke og det var kun tusmørkt ikke engang helt mørkt da det skete. Vi bruger også nogen gange pandelygte. Problemet med denne vej er at bilisterne må køre 80 km/t og der er ingen gade lygter... Men som sagt var det kun tusmørkt og hun havde lys og reflekser på!

• #18   25. jan 2013 de varmeste tanker herfra til din veninde. hvor er det dog forfærdeligt. Og hvordan kan idioten i bilen overse dem når alle forskrifter er overhold. Stakkels pige vi er mange der tænker på hende må du hilse og sige til hende:´(

• #20   25. jan 2013 Hvad var egentlig grunden til hesten ikke ville rejse sig

• #22   25. jan 2013 det er bare ikke ok.. kan I ikke søge om at få lavet en ridesti?

• #23   25. jan 2013 Ej hvor forfærdeligt!!! De må sq lære og kigge sig for de bilister!

Nu er jeg bare så heldig at vi har masser af cykelstier og de bilister der hvor jeg bor er super søde til at tage hensyn undtagen lige på en vej men det er så og en stor vej smiley
    Men der ligger så og tre gårde og flere som je ikke kender til tæt der hvor jeg bor! smiley

• #24   26. jan 2013 smiley

• #25   26. jan 2013 Bilen påkørte hesten bagfra, så da de prøvet at rejse hesten med hjælp fra kranbil, ville den ikke støtte på bagbenene. Uden at vide det ville jeg skyde på at den havde brækket noget.

• #26   26. jan 2013 Det er forfærdeligt, og utroligt at folk ikke bare kan tage hensyn når man kommer ridende eller gående med hest !! Jeg tør slet ikke ride i mørke, jeg trækker altid - er så bange for jeg ikke har kontrol på situationen hvis vi møder en bil eller lign.

• #27   26. jan 2013 over situationen*

• #28   26. jan 2013 Puha håber hun er okay.

• #29   26. jan 2013 Ja det nok brud

• #30   26. jan 2013 Hvor er det skrækkeligt at miste sin bedste ven på den måde ;( men godt der ikke skete pigen noget.. mange tanker herfra
    Har selv prøvet at min ronald med en ung pige på ryggen, var ved at bli kørt ned for 2 år siden, vi red over en fodgængerovergang da der kommer en bil meget hurtig og slet ikk prøver at stoppe, han kører bare + han dyttede, så hesten må hoppe fremad, det var lige på et hængene hår, og den gamle jeg red på måtte jeg se at få stoppet midt på helleanlæg elles var det mig der var blevet ramt smiley
    desværre ikke alle billister der tar hensyn men der er dog mange der gør

• #31   26. jan 2013 vil sige ude hos os tænker jeg seriøst en eller anden dag bliver de rytttere eller cyklister påkørt... Der er så mange ude hos os der endten ikke har reflekser på eller også har de kun en svag lygte, nogle gange ingen ting ovs.

Det kan skam være svært at se en hest også undvige den når den står foran en lige pludselig.

Men jo jeg syntes det er rigtig tragisk for din veninde at hun må miste sin hest på den bekostning at der er en billist der ikke har set sig ordenlig for.

• #32   26. jan 2013 DD: Nu tæller en hest (i trafikken) på lige fod med en bil og hesten skal faktisk hvid det er korrekt rides hvor du ville køre en bil, så hun burde faktisk ride midt på vejen, føreren af bilen skal altså se hende, især når hun er iført alt påkrævet udstyr..

• #34   26. jan 2013 Her kører de også totalt hensynsløst.
    For 14 dage siden så jeg selv døden i øjnene, da en bil kommer drønende mod mig med 150 km/t Hesten bliver bange og springer i grøften, hvorefter den tager flugten i fuld galop modsat køreretningen. Jeg blev dog heldigvis reddet af min diodevest samt de obligatoriske reflekser. For 3 dage siden kommer min veninde og jeg ridende ud af vores lille lokale grusvej, hvor jeg møder en bil, der begynder at accelerere, da han ser os, hvorefter han drøner forbi os.

JA, mange billister ER hensynsløse!!

Det var godt din veninde overlevede, men hvor ville det have været en fornøjelse, hvis billisten havde skulle skæres fri.

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #35   26. jan 2013 Det var da en grim oplevelse.

Når det så er sagt, så er der altså også virkelig mange ryttere, der rider midt i vejen eller midt på (dobbelt) cykelstien... Just saying. Det er ikke kun bilisterne, der er hensynsløse.

• #36   26. jan 2013 Stakkels din veninde:-( Hund må godt nok have det hårdt nu. Håber manden af køretøjet får en god straf. RIP.

• #37   26. jan 2013 Signe: Det der er ikke korrekt, man skal altid holde så lagt til højre som muligt. Altså du må ikke ride midt på vejen, ligesom du heller ikke må cykle midt på vejen.

TS: Det er virkelig tragisk for din veninde, men det er da heldigt at hun ikke selv er kommet noget til og at hun havde alt det lovpligtige reflex på samt mere til.

• #38   26. jan 2013 Virkelig tragisk.. og stakkels hesten som måtte lade livet..

Men vi ved jo ikk om hesten er blevet forskrækket og er hoppet lidt ud på vejen eller har gået lidt ude på vejen og bilist ikk har kunne nå og reagere..
    der er nok ingen som med deres gode vilje vil køre ind i en hest!!!!

Men jah håber da det bliver undersægt ordenligt og har det været bilistens grund så skal han selvfølgleig straffes.. Heldigt der ikk skete nogen mennesker noget..

Men er stadig dybt tragisk med hesten og må være virkelig hårdt for din veninde..

• #39   26. jan 2013 Og ja der er rigtige mange hensynsløse billister. Jeg har engang prøvet at trave liggeså stille langs vejen og langt ude til højre (på kanten til rabatten) der kommer så din bil bag fra og kan godt høre at den kommer hurtigt. Nå men mim hest er heldigvis røv ligeglad med biler uanset hastighed smiley
    Da bilen så når mig og min hest, så jager han hornet i bund?! Her bliver Grafik selvfølgelig forstrækket, og hopper ned i en grøft og op på marken ved siden af hvor han tager flugten! Får da heldigvis hurtigt kontrol over det stakkels forskræmte dyr.
    Men hvad fanden bilder bilisten sig ind? Man dytter bare ikke af heste.

• #40   26. jan 2013 Uanset om hesten gik lidt på vejen eller blev forskrækket, så er det bilisten som skal sætte farten stærkt ned når han ser en hest.
    Da jeg i sin tid tog mit kørekort (i Tyskland), lærte jeg at være yderst opmærksom ved bl.a. rytter/hest ved eller på vejen. jeg lærte at sætte farten ned i god til, så jeg også kan se hestens reaktion på at bilen nærmer sig. Nej, man kan ikke forbygge 100%, men dog en del mere end 95% af bilisterne gør.

Sjovt nok sætter de farten MEGET ned når en bambi er ved vejen... små måske 100 kg kunne ramme bilen, men møder de en hest på 500 kg er de ligeglad.
    Ikke nok med at de er ligeglad med de selv kan komme slemt til skade og hesten kan komme til skade, så tænker de ikke et sekund over at der sidder et menneske på hestens ryg de udsætter for livsfare.

Uansvarligt og der burde lægge mere fokus på det adfærd i køreskolerne og lovgivningen.

• #41   26. jan 2013 Hvor er der en forfærdelig historie! Rigtig rigtig mange billister tager desværre ikke hensyn overhoved smiley Har også et par gange oplevet at ligge med en knallert der gasser lige i røven... Folk er fandeme nogle kæmpe idioter nogen gange!!! Øvøvøv!

• #42   26. jan 2013 TickTack: I Danmark skal man faktisk ikke sætte farten ned når du møder en hest, du skal faktisk bibeholde din fart. Men syntes det er en åndssvag regl, heste er ligeså uforudsigelig som små børn - og dem skal man sænke farten for.

• #43   26. jan 2013 Det er altså MEGET svært at se en hest selv om den har masser af reflekser på fra en bil af, tit opdager man dem faktisk for sent.

Har før kørt på en mørk vej og reflekserne på hesten ser du faktisk først når du er ca 20 meter fra dyret!

Så det med at sige at folk ikke tager hensyn er simpelthen noget pjat at sige!

I skulle selv prøve at møde en hest på en mørk landevej med masser af "sikkerhedsudstyr" på, det hjælper ikke en skid!

Min bøn til alle i stedet for er, lad være med at ride når der er mørkt!!!

• #44   26. jan 2013 Nina
    Det er langt fra pjat !!!
    Nu rider vi aldrig ved vejen når det er helt mørkt og bilisterne er hammer ligeglad med hest og rytter selvom det er HELT lyst og jeg endda går ved siden af rytterne og vinker til bilisterne - så suser de forbi med 80 km i timen på en smal vej.

Og at du siger reflekser ikke virker undre mig meget. Hver aften når jeg kører hjem fra mine heste, møder jeg folk som jogger eller lufter deres hunde ved landevejen. De har "kun" refleksvest på og den kan jeg tydeligt se i god afstand, så jeg sagtens kan nå at sætte farten ned iden jeg når frem til dem !

• #45   26. jan 2013 Ja jeg rider også selv tit på en landevej og det eneste der sæker farten på bilisterne er at ride midt på vejen!
    Hvilket jeg faktisk godt kan finde på hvis jeg ser de kommer lidt stærkt, så må de altså bare blive sure over det!
    Man lærer ikke hvad håndfakter betyder når man tager kørekort, så tror faktisk ikke billisterne aner hvorfor rytterne blafrer med armene, det er kun hvis de har hest selv de fatter det.
    De må gerne passere mig og min hest med 80+, men de skal køre over i den anden vejbane og ikke ligge 50 cm fra mig når de gør det.

Mht reflekser i mørket er det bare min erfaring af de ikke virker ret godt...heller ikke på joggere!

Jeg vil ikke selv ride når der er mørkt, synes det er hul i hovedet at gøre det, find en trailer og kør hesten i stedet for....

• #46   26. jan 2013 Nina, at man først ser hesten 20 m. før, er jo så fordi man kører med kort lys, for kører man med langt (som man jo skal når det er mørkt og ingen gadelygter, ja så bør du jo se hesten 100 m før. Når først lyset rammer reflekserne, bør du jo netop se hesten.

Tiktack: Der ligger forskellen, for hvad du har lært i Tyskland, er ikke hvad man lærer i DK. I DK lærer du faktisk at du skal fortsætte med uændret hastighed, for at man ikke skal skræmme hesten, med ændret motor lyd.

• #47   26. jan 2013 Når jeg skriver midt på vejen, mener jeg selvfølgelig ikke på midterstriben, men på den vejbane hvor hesten hører til..
    Der skrives at vi jo ikke ved om hesten var i rabatten eller midt på vejen (hvilket jeg tolker som på vejbanen).. Men heste høre til på vejbanen, ikke på cykelstien, fortove eller hvor folk ellers rider..

• #48   26. jan 2013 Idiot. Og det er ikke engang blevet rigtig mørkt kl. 17.10 endnu.
    Stakkels pige og hest smiley

• #50   26. jan 2013 ej hvor skrækkeligt smiley

• #51   26. jan 2013 Nina: Hvis man virkelig har heldageret sig med reflex, altså reflexvest, reflex dækken, hale reflex osv så er man altså ret så synlig. Vi møder tit løbere eller folk der er ude og lufte hunden med reflexveste, og der kan man se dem 300-500 meter væk. Så må der være noget galt med indstillingen af dit langelys hvis du ikke ser dem i god nok tid.
    Altså det er klart nok du ikke ser dem langt væk på det korte lys, det lyser også kun 100 meter.

Signe: Men man skal stadig ride længst ude til højre af vejbanen, så er der cykelsti skal du lige lige ved siden af den, er der ikke cykelsti skal du ride helt ude i vejkanten.

• #53   26. jan 2013 Vil altså også sige at det ikke altid lige nemt at se folk komme ridende, selvom de tager refleksudstyr på smiley

Vil så også sige at nogle bilister er fuldstændig åndssvage, når man rider på vejen, og ligefrem finder på at gasse op når de er på siden af en, eller ligefrem begynder at dytte smiley

• #54   26. jan 2013 Jeg synes det er tragisk, uanset hvad der er sket.

Men det værste er nok, at, som andre nævner, man lære ikke at tage hensyn til heste når man tager kørekort. Jeg har flere gange sagt at jeg ville sætte farten ned og flytte foden til bremsen hvis jeg kørte forbi en hest i teoritest, men nej. Det er forkert. Men når der er dyrevildt eller børn eller cyklister, uha, så skal der bremses og sænkes fart og undviges og standses. Jeg ser ikke hvorfor man ikke skal gøre det ved en hest? Pløjer du en hest ned så kan føreren også risikere at komme til skade, ligesom hvis man rammer en elg. Så for både rytter, hest og fører burde man sænke farten.

Selv rider jeg med refleksvest, lygte, nogle gange pandelygte, 5-6 reflekser på hesten og er altid blevet set. Det er sjældent jeg rider på vej der ikke er oplyst, men det sker og jeg synes altid bilerne er søde til at tage farten lidt af smiley Det er heldigvis også et 50km eller under-område

• #56   26. jan 2013 Team Grafik: Bare en lille rettelse, kort lys oplyser kun vejen 30 m frem, mens det lange lys oplyser vejen 100 m. frem. (og positionslyset skal kunne ses 300 m fra., alså ikke oplyse, kun ses.)

• #57   26. jan 2013 Team grafik: selvfølgelig holder man sig inde til siden, en bil skal jo også holde sig inde til siden (med mindre den skal overhale) starter jo netop med at skrive at en hest skal "opføre" sig som en bil, en hest er jo så bare ikke lige så bred så den stikker mindre ud..
    Men selv om hun var kommet lidt længere ud så er det jo ikke en undskyldning for at køre dem ned.. Min kommentar var blot fordi mange virker til at tro at hesten gælder som fodgænger eller cykel..

• #58   26. jan 2013 ej hvor forfærdeligt!!! smiley

• #59   26. jan 2013 Gud hvor er det forfærdeligt!! smiley Vi mistede også en hest igår, god ikke på så tragisk vis. Synes virkelig mange bilister er nogle fjolser! Enten stopper de helt, eller gasser vildt op, i forsøg på at skramme hesten. Det er bare ikke okay! Det er godt nok også under alt kritik at de blev påkørt når de var pakket ind i reflekser! Føj for den siger jeg bare!

• #60   26. jan 2013 Du skal ride i vejens højre side, med mindre der findes en særskilt ridesti. Du må ikke ride på cykel- og gangstier. - taget fra DRF' hjemmeside. Min veninde rider helt ude i vejkanten og min lille søster så hele ulykke. Hest hoppet IKKE ud på vejen! Bilisten kørte direkte ind i hesten!!!

• #62   26. jan 2013 vi har også lidt problemer med billister her, men det er for mange siger man ikke skal tage hesten med ud på vejen før den er trafik sikker, men hvem kan så lige lære den alle former for type køretøj.
    men kan vi hører der kommer noget de vil være bange for rider vi gerne ud på marken.
    vi rider helst ikke når det er mørkt, da trækker vi.

STORT R.I.P til hesten og jeg håber rytteren kommer sig, stort kram og knus herfra.

• *C*
    *C* Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #63   26. jan 2013 Stakkels hest... smiley

• #64   26. jan 2013 Åh nej det er jo lige i nærheden af mig det der smiley

Bliver helt ked af det stakkels rytter og stakkels hest smiley

• #67   26. jan 2013 DD: Prøv at læse mine svar igen, jeg skriver en hest skal opføre sig som en bil, dvs på vejbanen, og lige som en bil holder man sig inde til højre.. Igen jeg mener jo ikke på den hvide stribe med midt på vejen, men at hesten jo faktisk høre til på vejbanen og ikke cykelsti eller lignende

• #68   26. jan 2013 Da jeg tog kørerkort blev der undervist om at man skal sænke farten forbi et levende dyr, specielt heste.

• #69   26. jan 2013 Utrolig mange bilister er hensynsløse når det kommer til heste, og det kan vi desværre bare ikke komme udenom. Ikke dermed sagt at det er ALLE bilister, for jeg har da også mødt et par som har taget hensyn. Jeg valgte f.eks en eftermiddag at tage en skridttur langs vejen. På min 20 minutter lange skridttur mødte jeg i alt ca 7 bilister. Kun 1 ud af de 7, sænkede farten og lod være med at køre mega tæt da hun kørte forbi. Hun fik et kæmpe smil med på vejen og et nik.

De resterende biler kørte forbi i susende fart (+70-80 km/t) . De kørte rimelig tæt og ved den ene var det faktisk ved at gå galt. Han kører ikke ret meget udenom, og kommer faktisk rimelig tæt på os. Min hest bliver enormt bange og forsøger først at stikke af ved at rende ud foran bilen (i hvert fald med forparten). Fik rimelig hurtigt rettet hende ind med forparten og i stedet blev det bagparten der vendte ud på vejen. Da bilisten er på vej forbi vender hun røv mod ham. Han kiggede helt utroligt og da han er forbi os sænker han farten en anelse..
    Jeg må sige at tit kan bande og svovle over folk der ingen forståelse har for heste i trafikken. Har flere gange oplevet at unge drenge har dyttet helt vildt når de er kommet kørende forbi på knallert, har hoppet og lavet sprællemænd for at skræmme hesten, fordi de synes det er sjovt..

Men det er så en anden snak..

Jeg føler så meget med din veninde! Sender hende alle mine tanker! Det er forfærdeligt at sådan noget overhovedet skal have lov til at ske.
    Rest in peace til hesten, håber at vil leve lykkeligt på de evige græsmarker. smiley

• #71   26. jan 2013 Syntes faktisk lige vi skal sætte episoden i et andet perspektiv med hensyn til føreren... Havde Anna redet på en af jyderne (koldblodede arbejdsheste på 800 kg som de avler) og billisten havde kørt direkte ind i røven på den havde han formodentlig slået sin søn ihjel. Sønnen snakkede med min lillesøster mens de andre arbejdede med Samba, hvor han fortalte at han havde set hende og ikke rigtig forstod, hvorfor hans far ikke var kørt udenom... Stof til eftertanke..

• #72   26. jan 2013 jeg har næsten lige fået kørekort og der står i loven at man ikke skal sænke farten drastisk, da de "kloge" mener at det skræmmer hesten mere.. :S

• #74   27. jan 2013 Jeg mener det er på tide at starte en underskriftindsamling for at få færdselsloven ændret og dermed straffeomfangen for de bilister som ikke sænker farten betydelig !

• #76   27. jan 2013 Puha, stakkels pige og hest..

• #77   27. jan 2013 "Ligeledes kunne ladbilen fortsætte fra uheldsstedet, efter afhøring af politiet, idet hverken bil eller fører kom noget til ved påkørslen af hesten."

Skal det forstås at han slipper uden tiltale??

• #78   27. jan 2013 Hvor er det helt igennem frygteligt og uforståeligt!.. smiley
    Mange mange tanker til den stakkels pige!..

• #80   27. jan 2013 Jeg håber da godt nok han får en straf, der får andre idiotiske bilister til at overveje deres handlinger.

• #81   27. jan 2013 cecilie, kender du manden, som gjorde det?

• #82   29. jan 2013 Ja Thilde, hvis han havde ramt en af de jyder der står derude var de sku også kommet en del til skade i bilen.

• #83   29. jan 2013 ja men man ved jo ikke hvor hårdt han har ramt hesten idet den løber afsted bagefter med hende på ryggen ?

eller jeg ved ikke hvor hårdt han har ramt.

• #84   29. jan 2013 Han må ha ramt forholdsvis hårdt eftersom der er brud i ryggen på hesten.
    Og de kører fandens stærkt på den strækning hvor hesten og pigen er blevet ramt.

• #85   29. jan 2013 pas jeg ved ikke om skaderne skete da den faldt eller om den har ramt så hårdt...

først sigern nogle den brækkede benet og derfor ikke kunne stå, nu er det brud i ryggen???

er der lavet yderligere undersøgelse om hvad der var sket med den?

• #86   29. jan 2013 http://politirapporten.nu/?p=9203

• #89   4. feb 2013 Lisette
    Så må jeg da lige finde ud af hvordan man opretter sådan en underskriftindsamling.
    Mener der er et sted på nettet hvor man kan gøre det. smiley

• #90   16. feb 2013 Min søster og jeg rider også nogle gange tur på vores pony, der er der også nogle bilister som overhovedet ikke tager hensyn, også selv om vi gjorde tegn til at de skulle sænke farten, nogle kiggede ikke engang på os!!!!!!!

• #91   16. feb 2013 Jeg er enig med kathrine j, da det er min søster og vi rider altid tur sammen;-)

Kommentér på:
Min veninde og hendes hest blev påkørt her til aften :'(

Annonce