{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn hvis man er staldpige..
  • #1   22. jul 2013 Tror ikke man får timeløn smiley Og kommer an på hvad du vil hjælpe med og hvor meget du er der i måneden smiley

• #2   22. jul 2013 Jeg var "staldpige" i en lille privat stald med 4 ungheste, skulle kun fodre til aften og muge og lukke ind, der fik jeg 50kr pr. gang!(:

• #3   22. jul 2013 Jeg har fuldtidsjob som staldpige på et traver stutteri og får 5000 udbetalt, derudover har jeg fri bolig ( 2-værelses lejlighed med eget bad og køkken) frit internet og gratis opstaldning og gratis mad og bil til rådighed.

• #4   22. jul 2013 Mange steder hedder det sig 5000kr før skat, plus en værelse, evt. en boks og nogen gange kost os..

Så det er ofte sådan det er..

Jeg var et sted hos kendte springryttere, havde et lille værelse i et hus, hvor der var fælles lorte badeværelse og stort køkken, samt der boede polakker i huset..

Jeg skulle have 9000kr før skat hvis jeg ikke havde hest med, og 8000kr hvis jeg havde hest med om måneden self.

Jeg arbejdede fra kl. 7 om morgnen, med en kort morgenpause samt 2 timers pause midt på dagen og havde fri kl. 18 nogen dage først kl. 20 hvis der f.eks. skulle filmes en hest eller andet..

Jeg sadlede op til rytterne, longerede, vaskede hest, pussede udstyr, fodrede, mugede boksene, satte på skridtbånd..

udover dette skiftedes man til at gå ned og fodre om aftenen..

• #5   22. jul 2013 Jeg er hos en travtræner, hvor jeg ordner stald, gøre heste klar og træner hestene. Ja, jeg er bare med tik det hele. Og jeg får 50kr i timen smiley

• #6   22. jul 2013 Arbejdede for resten hver anden weekend, og var nogen med man så havde tidligt fri fredagen inden en weekend og tidligt fri en mandag kan ikke huske hvordan det hang sammen, er en del år siden nu

• #7   22. jul 2013 Jeg fik 4500kr (før skat) + fri bolig og boks til egen hest, det ene sted.
    Det andet sted fik jeg fri bolig + boks til egen hest og 6500kr (før skat)

• #8   22. jul 2013 Jeg tror nu ikke man får penge for det.Vi har en der får boks-fold og foder ,til sin hest for det og det er for ca 10 -15 timer om ugen.
    Da jeg selv var elev måtte yngste mand give 500 kr for de første 6 mdr.derefter gratis i de næste 6 mdr. og efter et år fik man 500 kr/mdr jeg var selv ældste elev og fik 1100.kr/mdr + kost og logi det var i 1968 og arbejdst var fra kl.6,30 til ca kl. 10,30 og hvis man havde noget at bruge fritiden til kunne man søge fri hveranden vegend, det var en herlig tid den bedste tid jeg har haft.

• #9   22. jul 2013 Det er ikke noget man bliver rig af smiley
    Det er et job hvor man jo virkelig skal bruge næsten alt tid, samt weekender, for næsten ingen penge (sammenlignet med normalt job)

• #10   22. jul 2013 jeg fik i tidernes morgen 4000 før skat, gratis opstaldning af 1 hest og to timers undervisning om ugen, det er mere end 10 år siden

• #11   22. jul 2013 Man er RIGTIG ringe betalt som staldhjælper.
    Da jeg arbejdede i en stald fra 7 morgen til klokken 18 + hver weekend og 1 times pause om dagen fik jeg et værelse med fælles køkken og bad, en boks og 3000 kr.

• #12   22. jul 2013 Jeg fik 3500 i måneden ved Hasse Hoffmann smiley

• #13   22. jul 2013 for 5 år siden var jeg staldpige jeg fik 4000 inden skat. havde 2 bokse til mine heste inklusiv ALT. (havde jeg haft ridehest havde jeg også fået undervisning) plus jeg fik bolig med alt i. så man kun skulle betale mad selv.

Men altså kommer jo meeeeget an på hvordan det hele hænger sammen..

• #14   22. jul 2013 Jeg fik 110kr i timen før skat, da jeg arbejdede i stald.

• #15   22. jul 2013 Det kommer vel an på hvor og for hvem man arbejder om man er dårlig betalt. Personligt er jeg meget tilfreds, tror aldrig jeg har haft 5000 til 'lommepenge' før da jeg boede i lejlighed, og der havde jeg ikke engang bi - jeg har jo absolut ingen udgifter som det ser ud nu.
    Boks x 2: 4600
    lejlighed: 4000
    bil (incl. benzin) : 2000
    mad: 1500
    internet + tv: 500
    løn efter skat: 5000
    Ergo skulle jeg selv have en indtjening på 17600 EFTER skat for at have hvad jeg har nu, det er svært at få når man er 21 og 'kun' har en STX.

Men jeg er da udmærket godt klar over at de fleste steder er lort og jeg bare er ekstrem heldig at arbejde max 20 timer om ugen fordelt over hele dagen selvfølgelig, men jeg føler mig OVERHOVEDET ikke udnyttet eller snydt.

• #16   22. jul 2013 Astrid.. jeg har heller aldrig haft så mange penge til mig selv fik 3600 kr udbetalt om måneden og de gik til mad og jah smed og dyrlæge.
    mad kostede 1200-1400 om måneden. også rejste jeg til møn fra jylland nogle af mine weekender det kostede så omkring 500,- så resten jah var mest fjank og pjat.. fik fandme købt mange film og tøj og jah hesteudstyr det år jeg var dyrepasser

• #17   22. jul 2013 Jeg fik 5000 kr. før skat, som staldpige på en rideskole. Det var uden opstaldning og uden bolig og alt det. Havde min hest opstaldet til 1100 kr. dengang, så altså det er ikke fordi man får mange penge af at være staldpige, men kan man lide det, så er det det værd smiley

• #18   3. apr 2014 #15 - Hvor arbejdede/arbejder du? smiley

• #19   3. apr 2014 Da jeg arbejde som staldpige for en kendt dressurrytter, fik jeg 5000kr md. før skat.

Det var så inkl. én boks, værelse, og undervisning. Det var arbejde fra 7.00 morgen til ofte 20.00 aften, hvis der f.eks. skulle komme ny hest, kunder eller pudses seletøj.
    Der var alle hverdage, og så havde jeg fri hver 3. weekend.

Mad og transport skulle jeg selv sørge for.

Kommentér på:
Løn hvis man er staldpige..

Annonce