{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Pris på tilbagekøbspony {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg muligvis skal købe min lille sportspony tilbage efter ca. 2 år.
Jeg vil gerne havde at prisen er fair for begge parter. Vil i være søde at give et bud på en pris.

Hollandsk sportspony
Vallak
16 år
127 cm stang
ikke i form (ikke redet ret meget i de 2 år)
var forfangen i juni 2013
Hovedsky og specielt sind ( det var der taget højde for da vi solgte ham. Han blev solgt for 10.000 i 2011)
Ellers en dygtig pony med springtalent.
Meget smuk:-)

I kontrakten står at vi har ret til tilbagekøb og prisen max kan være 10.000. Nu er han bare blevet 2 år ældre, været forfangen og total ude af form.

hvad er fair pris for ham nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på tilbagekøbspony
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   31. jul 2013 Ikke særlig meget, jeg tænker max 5000

  • #2   31. jul 2013 Aller max 5000 kr.

  • #3   31. jul 2013 Jeg ville max give 5000.

  • #5   31. jul 2013 5000-6000

  • #6   31. jul 2013 Øv, det lyder ik til de har passet ret godt på ham smiley
    Men jeg vil sige 5-6000, hvad har han gået af stævner og hvor højt sprunget, det kan trække prisen lidt op smiley


  • #8   31. jul 2013 Altså problemet er, at hvis de siger at de vil have 10000 kr, for den, så kan du intet gøre ud over enten at betale de 10000 kr for den, eller lade hesten gå videre til anden køber. For når der ingen "restriktioner" er hvordan prisen sættes, så kan de forlange at få max beløb for den .
    Men ja vil sige som de andre max 5000 kr, markedet er ikke til ret meget mere, da man kan få "perfekte" ponyer til ingen penge


  • #9   31. jul 2013 Tusind tak for svar.

    Jeg er overbevist om at de har passet godt på ham smiley jeg tror bare ikke kemien mellem lille rytter og pony er på plads. Forældrene gør hvad de kan men er ikke hestemennesker. så intet ondt der:-)

    Det er efterhånden mange år siden jeg har kigget efter pony og er slet ikke inde i priser på disse. Hans nuværende ejer har ikke selv nogen ide om prisen, jeg vil gerne havde det er fair for os begge, 5000 er ikke meget men jeg skal jo også bruge tid på at rette ham op igen. og særlige forhold skal der jo også tages nu han har været forfangen.

    Men ja de kan forlange 10.000, det er der så ikke så meget at gøre ved, ponyen skal hjem igen. Nu er det heldigvis fornuftige mennesker jeg skal handle med så det går nok.



Kommentér på:
Pris på tilbagekøbspony

Annonce