Er i chok. {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk ferie i Spanien.
Det var fedt og varmt, og vi så en masse heste. Dog var hestene i så ringe tilstande at jegfik kvalme. Jeg så feks. en hest på noget man ikke engang kan kalde en mark for der var intet hegn. Hesten stod bundet til en pæl. Den stod ude i solen uden nogen form for skygge. Der var intet halm, hø eller noget lignende foder. Det lignede heller ikke den havde spist noget i flere dage. Man kunne tælle dens riben, Den havde en vand spand med der var ikke vand i.
Vi kørte forbi hesten 2 gange med dages mellemrum og den stod samme sted.
Når jeg så ser på min glade lidt vommede pony, kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor heldig min pony er. Det kan godt være nogle mener at andres heste ikke har det så godt. Men det er jo intet i sammeligning med den hest jeg så.
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 83
Det værste er at der nogen gange står føl ved siden af??
De hjemløse hunde og katte, og de tynde heste i de fattige lande, jeg får bare lyst til at tage dem alle med hjem, gid man kunne
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hestevelfærd er noget andet i resten af verdenen, end den er i norden.
Dog skal man tænke på, at fx. er heste i Egypten folks levebrød - men når der ingen turister er, tjener de ingen penge. Skal hesten eller familien så sulte?
Ligesom de mange steder ikke er så uddannede og ved så meget om sygdomme mm, andet end traditioner.
Prince Fluffy Kareem gør en del i Egypten, for at hjælpe hestene og menneskerne:
https://www.facebook.com/princefluffykareem?fref=ts
Så er man på ferie, så støt folk med gode heste så de tjener nogle penge.
Er i chok.