{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er i chok :o
  • #1   20. feb 2013 og her bare et a mine , som han mente slet ikke var godt

profilbillede
  • #2   20. feb 2013 kan det ikke have været for sjov at han sagde det ? smiley

• #3   20. feb 2013 Vil sige at der er lidt fejl på begge billeder, men dit er helt sikkert bedst. smiley
    Men lidt ude af fokus...

• #4   20. feb 2013 Måske var det en joke? smiley

• #6   20. feb 2013 nej han mente det, og var ikke på joke måde,
    jaah ved der er mange fejl i mit smiley

• #7   20. feb 2013 Sådan noget kan jeg overhovedet ikke tage seriøst. Jeg kan da godt en gang i mellem i mit stille sind sidde og tænke, at jeg måske synes at mine billeder er bedre end andre, og det ved jeg at der også er mange der gør med mine. Det gør vi vel alle sammen et eller andet sted. Men når man siger det højt til den anden person, så er det enten - for mig - fordi man absolut intet filter (manere, over-jeg, kort og godt) har, så man bare siger ligeud hvad man mener, fuldstændig uprovokeret og i helt banale sammenhænge ELLER også søger man bekræftelse i sin egen position, og prøver at opnå den ved at rakke ned og finde fejl ved andre (hvilket man i sidste ende ikke får mere ud af, end personen man rakker ned på).

Så lad du bare den frase passere. Hvis du synes/ved at dine billeder er bedre end hans, så er dét det vigtigste, og da så absolut ikke hvad han mener, tænker eller siger. Desuden, så synes jeg personligt ikke at man kan definere hvornår ens billeder er bedre end den andens, for det er UDELUKKENDE en smagssag, da alle ser forskelligt på kunst.

• #8   20. feb 2013 Men jeg kan 100 % følge at du bliver såret af det. Det ville jeg også være blevet, helt klart. Det er aldrig rart at blive rakket ned, især uden grund (hvilket bare gør det endnu mere uhøfligt og i den grad uprofessionelt!

• #9   20. feb 2013 mange taak anna , kunne ikke have sagt det bedre selv smiley

• #10   20. feb 2013 jaah blev virkelig choket , og forstår ikke hvorfor, men skal jeg nok heller ikke, ville heller ikke slev sige mine er bedre end andre.

• #11   20. feb 2013 Jeg synes at man skal have ret til at give sig selv lidt credits, hvis man synes at man laver noget godt arbejde smiley Man behøver ikke at sige det højt, da det på mange måder kan virke usympatisk og unødvendigt (se bare ham du nævner), men inde i sig selv, hvor ingen kan høre det, synes jeg sagtens at man skal have lov til at føle sig lidt selvtilfreds. Det er jo en af de ting der gør det så fedt at fotografere; det sus man får, når man bare ved at man har fået et godt skud lige i kassen, og så skal man da have lov til at nyde det og tænke lidt selvfede tanker, trods alt, og så holde skansen udenpå (og det tror jeg også at rigtig mange gør, og det skal de ha lov til). smiley

• #12   20. feb 2013 Desuden, lige så godt arbejde vi alle kan lave, lige så dårlige skud kan vi også tage. Der kan være off-days, ugennemtænkte detaljer eller bare uheldige skud, og det kan selv de bedste komme ud for, ligeså vel som man kan være enormt heldig og gå lykkeskudet. Så vi er vist alle sammen, mere eller mindre i samme båd smiley

• #13   20. feb 2013 jaah det er rigtig smiley

• #14   20. feb 2013 De to billeder kan SLET ikke sammenlignes.. Nu tager jeg selv en del billeder i en hockeyhal, og hvis man tænker på hvilke forhold han har taget under, så det slet ikke et skidt billede. Dog mangler der fokus og mere renhed - men går ikke udfra han har andet end amatør udstyr, så det er alt i alt okay. Momentet er jo klasse fanget - teknikken mangler bare for at få det helt i skabet.
    Der i mod, så er teknikken bag dit billede slet ikke af vejen. Fint og skarpt, men jeg må indrømme at det keder mig lidt, og får mig til at tænke "Hvad vil du fortælle med det?" Desuden har du også haft bedre forudsætninger, da lyset udendørs er nemmere at arbejde med + dit motiv ikke bevæger sig meget.

Så det kommer meget an på hvordan man bedømmer et godt foto.. Er det teknisk, jamen, så er det bestemt dit! Er det momentet - jamen, så er det hans..

Begge har gode og dårlige sider, og ingen af dem er dårlige - bestemt ikke smiley

• #15   20. feb 2013 Sorry to say, men nu er dit bare et blomsterbillede smiley

• #16   21. feb 2013 Jeg håber du har spurgt ham om det er okay at du bare tager hans billede og ligger det ud på nettet.
    Hans Motiv bevæger sig meget, så derfor syntes jeg faktisk at billedet er skide godt fanget.
    Jeg syntes dit billede er godt, men der er bare så mange billeder som dit. Men det betyder ikke at du er dårlig fotograf, da billedet jo er super flot og meget eventyrligt. Nogle gange må man bare lære at være pisse ligeglad med hvad andre siger, og lade det komme ind af det ene øre og ud af det andet.
    Ifølge mig er ingen af billederne dårlige og begge er godt fanget:-)

Kommentér på:
er i chok :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce