{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blue Horse Don Romantic
  • #1   20. aug 2013 Kig evt. min Dolce Roma, han minder lidt om hans far i farve og hoved, men kroppen er dog slet ikke det samme smiley
    Roma han har så valgt at trodse målene og er kun blevet 163 cm høj ca, selvom Romantic er forholdsvis stor og hans mor var også 169 cm smiley

Roma er en helt fantastisk hest at ride, kan have et lidt varmt temprament, men er stadig let at styre og nem at få til at køle ned igen, det er bare dejligt at han nogle gange lige få en ekstra gnist, han kæmper ihvertfald alt hvad han kan for at gøre mig tilfreds og hans ejer smiley

Den eneste fejl ved ham syntes jeg er højden, ellers er han en helt kanon hest som jeg ikke ville bytte for noget andet smiley

• #2   20. aug 2013 Okay smiley
    Skalle han er i hvert fald ret varm i hovedet nogen gange og stædig smiley

• #3   20. aug 2013 Det er enormt forskelligt fra afkom til afkom, har redet en del forskellige, og min egen hoppe Magie har fået en som er så god som dagen er lang,
    På den anden side har jeg også redet to som var noget varme og meget arbejdsglade smiley
    Kommer også an på hvad der ligger på morsiden, dog synes jeg oftest det er nogle dejlige afkom han laver..

• #5   20. aug 2013 Min erfaring er at hans afkom generelt er til den varme side dog er de oftes meget arbejdesglade.

• #6   20. aug 2013 Hvad er OCD? smiley

• #8   21. aug 2013 Renette på min profil er efter ham.

Inden jeg fik hende var hun redet forkert (stejlede) - det fik jeg rettet op på. Når hun går så er hun den hest jeg nogensinde har redet der giver mest til sin rytter - hun tager virkelig en med. Hun havde super gangarter (fik 8 til c-stævner) men hun kræver en rolig og konsekvent rytter. Jeg ville gerne have en Don Romantic igen.

Kommentér på:
Blue Horse Don Romantic

Annonce