{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva ville i gøre?
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #2   6. sep 2013 Jeg ville købe et føl eller låne en avlshoppe. smiley

  • #4   6. sep 2013 Som Limserne & Sovs siger så kontakt din dyrlæge..
    Jeg ville nok ikke gøre det hvis det var min hest smiley


  • #5   6. sep 2013 Købe et føl eller låne en avls hoppe..

    Ville ikke byde min hoppe og smide hende ifol.. måske kan du ende med og skulle aflive hende grunden ifolingen også skal du aflive en hest med føl i maven som måske ville kunne have holdt nogen år hvis den ikke var ifolet..


  • #6   6. sep 2013 Kender en der smed sin hest ifol selvom hun vidste den var syg, den tabte sig, så den ikke have et eneste gram fedt tilbage, selvom den fik over 3 kg foder og wrap ad libitum, den døde altså ved foling, sammen med føllet

  • #9   6. sep 2013 Nu spørger jeg måske dumt, men er der evt en arvelighedsfaktor på gigtproblemer?


  • #11   6. sep 2013 Nu det ekstremt hårdt for en hest og dens krop især ben ryg og led og hofter og bære på føllet og fole.. derfor jeg ikke sys det er ansvarligt.

    især nå ejer også sger hun er Pt ikke halt.. det må betyde den har været det før eller man regner med den kan blive det


  • #13   6. sep 2013 Led =lænd.. sidder vist og sover lidt..

  • #15   6. sep 2013 Lad vær smiley det kræver meget for en hoppe at skulle være ifolet og fole, og det bliver ivert fald hårdt for den hvis de samtidig er syg.


  • #19   6. sep 2013 nu besøgte vi dyrlægen i går på grund af hun skulle tjekkes om det ville være forsvarligt at ifole derfor blev hun undersøgt. hun har begyndende slidgigt i haserne og resten er kun forandringer. hun har ikke ondt og viser heller ikke nogen for for tegn når han trykker, river og flår..

    han siger jeg sagtens kan gøre det for hun er ikke påvirket på nogen måde. i han fortalte divs hendelser der kunne ske. men som han siger hun bliver ikke brugt hårdt og er i find form. men råder mig til at gøre det i år. inden hunfx bliver påvirket af sygdom..

    så var mere jeres personlige mening


  • #21   6. sep 2013 også derfor ville hører jeres mening for er selv meget forvirret over det. men så er det næste problem er jef har ikke råd til tre heste og nu hvor hun egentlig kan bruges som dressur hest eller trække føl på hva skal jeg så??

Kommentér på:
Hva ville i gøre?

Annonce