{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

NEM løsning til at finde farver til din hest {{forumTopicSubject}}

da jeg flere gange støder på folk der ikke ved hvilke farver der passer til præcis deres hest, kommer her en rigtig nem og hurtig måde.
1. find et billede af din hest med dig på. Med sadel og hele molivitten
2. åbn billedet i paint
3. vælg en farve (ligegyldig hvilken) og farv dit underlag og gamacher (uden huller i farven). Hvis du ikke har gamacher på, farver du bare, som om at der var nogle
3. vælg malerspanden og nu kan du ændre farverne al det du vil, indtil du finder den (eller de) farver du bedst kan li smiley

(ialt tog det mig ca 5 min)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NEM løsning til at finde farver til din hest
  • #1   12. sep 2013 Man KUNNE også bare bruge sin gode fantasi og forstille sig sin hest med farverne, istedet for at sidde og male ovenpå et billede med noget der ikke engang ser ægte ud xD

    ELLER man kunne købe et lidt bedre redigeringsprogram, hvor man kan ændre farver på billedet (her eksempelvis underlag) med ét klik xD


  • #2   12. sep 2013 Man kunne også købe alle slags, men da jeg ikke har råd til det, og dermed heller ikke har råd til redigeringsprogrammer, plus har en ringe fantasi, er dette en meget rar, nem og billig løsning smiley

  • #4   12. sep 2013 Det er nødvendigt for dem som går op i om deres udstyr matcher deres hest i farverne. Personligt har jeg to underlag, og intet er farvekoordineret, men ligesom at der skal være plads til mine ligegyldighed over for farver (holder mig mest til neutrale), så skal der også være plads til dem der går op i hvilke farver der ser bedst ud på deres hest. Og det var en hjælp til disse personer smiley


  • #5   13. sep 2013 ja men man kan vel sige sig selv at en hvid, sort, mørkebrun og brun kan bære de fleste farver smiley

    såårh nogle gange er folk altså lidt for fjollede/dovne/fantasiløse ovs. smiley


  • #6   13. sep 2013 Har nu aldrig haft problemer med at finde farver, hverken til min brune, eller sorte hest.
    Og de ka endda bruge de samme farver


  • #7   13. sep 2013 Man kan jo også tage en jakke, trøje et eller andet, man har i den farve og tage med til hesten og så se! smiley

  • #8   13. sep 2013 Jeg forstår ikke hvorfor folk synes det er så svært at vælge farver til en hest? Det fleste heste kan bære alle farver, og de farvekombinationer der ikke er særlig pæne kan man sige sig selv smiley

  • #9   13. sep 2013 Ja med fantasien i orden kan man sagtens finde farver til hesten.. smiley
    Men når det så er sagt, synes jeg da det er en fin idé/løsning. Så kan det også være VI er fri for alle de indlæg med "hvad for en farve passer bedst til min hest" eller "farve til brun hest?" ! hvor kommentaren næsten altid bliver i en nedladende tone eller søg i forum.. smiley


  • #10   13. sep 2013 Man kunne også bare downloade Photofiltre, der er gratis, og så ændre farverne smiley

  • #11   13. sep 2013 Det skal jeg prøve, er nemlig i tvivl ang farve:)

  • #12   13. sep 2013 hvorfor ikke bare vælge den/de farver man bare godt kan lide smiley

  • #13   13. sep 2013 hvis man godt kan li mange farver til ens hest, men ikke har råd til dem alle, synes jeg det er en god ide, synes det er nemmere at bestemme sig for en farve, når man har "set" den på sin hest:)

  • #14   13. sep 2013 det er jo netop en løsning til dem der kan bruge det, og til dem der ikke kan bruge det, eller ikke kan forstå hvorfor man dog skulle bruge det - who cares - du kan jo bare lade være med at læse tråden, bruge løsningen osv. Det er til dem der kan bruge det, og jeg er glad for hvis det kan være til hjælp for nogen smiley

Kommentér på:
NEM løsning til at finde farver til din hest

Annonce