{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Ny foldkammerat... {{forumTopicSubject}}

Jeg er her i sommer flyttet i en løsdrift med mine 2, og en anden pige med hendes hest.

Hun har så fundet ud af at det ikke lige er hende med løsdrift og vil derfor gerne flytte.

Her står jeg jo tilbage og vil gerne have en ny fold-buddy til mine. De kan sagtens klare sig alene de 2, men det er meget rart at der er 3, så der for det første er 2 heste på folden, når man tager en for at ride og så fordi så kan man deles 2 om selve arbejdet. Hvilket er rart for mig specielt, da jeg ikke kan komme om torsdagen, og ejer af stedet ikke har noget med hestene at gøre, lejer kun jorden ud.

Pt. går der jo mine 2 på hhv. 2 og 12 år, og så er der den anden på 7, mener jeg det er.

Går og overvejer lidt, hvad den nye skal være for en, og tænker om det kunne være en god ide med en jævnaldrende til min 2-års, eller en der er yngre, så der er en legekammerat.?

Det har hun aldrig haft, heller ikke før jeg fik hende, men tænker at det kunne være en god ide, nu jeg måske har muligheden for at give hende det.

Har i dag snakket med en, som kender en der måske vil komme. Hun har en hingst fra i år, som hun muligvis ville stille ud.

Men er der noget man skal være opmærksom på ved en sådan flok? Med 2 unge og en gammel. Eller er der nogle særlige hensyn man skal tage, når man har 2 unge sammen? (Hvad enten det bliver den eller en anden ung)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny foldkammerat...
Kommentér på:
Ny foldkammerat...

Annonce