{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Næseremmen? Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg skal lige have mit raseri ud (ved godt der er 1000 vis af indlæg af denne i forvejen men nu får i lige 1 mere)

Det piner mig sådan og se folk ride rundt med rigtig stramme næsebånd og næserem! Man lukker jo for blodomløbet ved hesten! Og hvad gør det godt for t stramme næsebåndet? Så andre ikke skal se den smerte ens hest viser? Ser det næsten hver evig eneste dag og når man så spørger: "Er næsebåndet ikke lige lovlig stramt?" Så væser de ad mig eller siger det er tilpas! Jeg har sku lidt ondt af de heste..

Hvad er jeres mening om næsebåndet og næseremmen?

http://www.youtube.com/watch?v=4Ugvq4rOAyM

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næseremmen? Hvorfor?
  • #1   30. sep 2013 Næserem er helt fint efter min mening HVIS det ikke bliver spændt for stramt smiley

• #2   30. sep 2013 jeg syntes næse båndet skal være løst og næse remmen syntes jeg er lidt lige meget om man bruger den eller ej og hvis man så bruger den så skal den bare være løs:)

• #3   30. sep 2013 Jeg blander mig ikke. Rider selv uden næsebånd, rider kun med det til stævner.

• #4   30. sep 2013 Synes t de kan være meget pæne, men degt er også alt de er der for, pynt :P! Synes at det er hæsligt at se heste på andre gårde, gå spændt helt ind med næserem og næbesbånd.. I don't get it. Hvis man kunne ride uden bid uden næsebånd forsvarligt ville jeg gøre det :P! Desværre må man ikke ride i trafikken i cordeo.. Så jeg hænger på et næsebånd, selvom det er løst ^^

• #5   30. sep 2013 Jeg bliver rasende når jeg kommer på rideskolen, og pigerne der skal ride selv har sadlet op, og næseremmende er så stramme at man ikke kan få en finger ind under... LÆR DE BØRN HVORDAN DEN SKAL SPÆNDES!

• #6   30. sep 2013 Jeg rider næsebåndt men jeg spænder det sådan så jeg kan have 2-3 fingre i

• #7   30. sep 2013 For mig er det mere pynt smiley
    Det skal i min verden være okay løst - hvis man mener det skal være stramt er der noget galt

• #8   30. sep 2013 Så enig. Folk der har brug for at spænde de remme er fordi de er nød til at skjule hvor en elendig rytter de egentlig er.

Jeg rider udelukkende med næserem/kæberem fordi jeg synes det er flot (altså til pynt) og så fordi det er obligatorisk til stævner.
    Jeg blev en gang bedt af min daværende ridelære at spænde kæberemmen, fordi min hest åbnede munden, og det var så sidste gang jeg deltog der.
    Hvis min hest har behov for at åbne munden skal den have lov til det, det er trods alt min fejl!

• #9   30. sep 2013 Så enig med dig Jasmin!

• #10   30. sep 2013 Forstår ikke hvorfor man bruger det.

Jeg trækker min shetlænder uden dog har jeg næsebånd på den anden da han er bidøs smiley

• #11   3. okt 2013 Godt du kunne bruge mit link Majse... smiley

Men ja, DU ved i hvert fald jeg har samme mening som dig - Man skal kunne ride lige så godt uden næserem som med næserem, for ellers rider man forkert eller har noget forkert indstillet udstyr.. :o)

• #12   3. okt 2013 Laura går med et løst engelsk næsebånd. Jeg har ikke behov for at snøre hende sammen fortil, og hun skal have mulighed for at åbne munden, hvis jeg kvajer mig med en for hård tøjlehjælp. Jeg har ikke tænkt mig at pille næsebåndet helt af. Hvis kræet skulle blive voldsomt forskrækket over et eller andet, og jeg fik brug for at trække i nødbremsen, foretrækker jeg, at biddet ikke kan ryge helt op mellem kindtænderne.

Jeg kender heste, som til daglig går med stramt næsebånd. Disse heste har som regel et rigtig dårligt indlært stopsignal og er generelt dårligt redet. Enkelte af dem ville jeg nok sige nej til en tur på med et løst næsebånd, da jeg ville frygte for min sikkerhed......

Kommentér på:
Næseremmen? Hvorfor?

Annonce