{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Tarok {{forumTopicSubject}}

Jeg må sige at jeg blev glædeligt overrasket, over hvor god filmen egentligt er! Man kommer den helt store emotionelle rutsjetur igennem!
Jeg har hørt fra andre, at de første 50 minutter er meget langtrukken, eftersom Tarok ikke er født endnu, men jeg tror det er fordi folk har sat sig op til at se Tarok og ikke historien bag Tarok.

En film jeg helt klart vil anbefale til andre! Heste interesseret eller ej, dette er et stykke af Danmark!

http://www.youtube.com/watch?v=6cB3Zv84oSU

Hvad synes i om filmen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tarok
  • #1   4. nov 2013 Jeg synes anmelderne var hårde ved den.
    Ja der kunne have været mere hest med, men nu var det ikke kun en fortælling om Tarok, men også en fortælling om familien Laursen. Jeg synes den er rigtig, rigtig god, og jeg skal klart have den, når den udkommer på DVD.

    Jeg synes dog det er rigtig ærgerligt, at f.eks. ved det store løb har de ikke numre på hovedet i den 'nye' film, hvor man kunne se fra de gamle klip at den havde.
    Og så havde noget hvidt 'maling' noget til hesten været godt, så aftegnene blev lidt mere rigtige. Men det er småting, og synes alt i alt det var en god film.


  • #2   4. nov 2013 Jeg er helt enig smiley Jeg lagde også mærke til aftegnene smiley

  • #3   4. nov 2013 Jeg har endnu til gode at se filmen, men vil gerne. Det bliver dog helt sikkert ikke, før den er udkommet på dvd - jeg må nok tilstå, at de meget dårlige anmeldelser, filmen har fået, har afskrækket mig fra at tage ind og se den i biografen. Også selv om jeg - trods alt - har læst positive publikumsanmeldelser også. smiley

Kommentér på:
Tarok

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce