{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Hvordan kan jeg komme over ham?? {{forumTopicSubject}}

Hej piger..
Åh, jeg hader disse kriser hvor man har en fyr man skal komme sig over.. Og jeg føler at når man laver indlæg som disse er man medlidenhedskrævende.. men ja, jeg behøver andres hjælp denne gang..


Vi startede med at skrive sammen i starten af 2013.. Jeg fandt frem til ham gennem en af mine venner, fordi de har spillet musik sammen. Jeg har altid elsket musik og jeg spiller guitar ligesom Lasse. Vi har derfor også meget at snakke om, da vi kan sende nogle videoer til hinanden osv. med vores udvikling og sådan.
Vi har skrevet sammen i godt og vel 3 måneder, da jeg er ved at begå selvmord (hvorfor er en helt anden historie, kan i også få hvis det ønskes) og jeg skriver straks til Lasse at han bliver nød til at hjælpe mig, da jeg virkelig stoler på Lasse og føler at han altid vil hjælpe mig og være der for mig.
Lasse får så talt mig til fornuft hvor vi sidder og snakker i 2 timer på skype, hvor han ender med at spille en kærlighedssang for mig på guitar hvor han selv synger. Jeg var totalt rørt og mega glad..
Så gik der et par måneder hvor vi skrev sammen hver dag.. Og jeg blev mere og mere sikker på at jeg skulle være kærester med Lasse. Lasse bor dog på Sjælland og mig i Jylland og Lasse fylder 18 i December og jeg er lige fyldt 15.
Jeg havde rigtig mange følelser for Lasse, og jeg valgte at fortælle ham om mine følelser. Han tog det rigtig pænt, og sagde at han synes at vi skulle lære hinanden lidt bedre at kende osv. inden at han ville udtale sig omkring hans følelser for mig.

Vi har så skrevet sammen sådan lidt on/off i perioder siden.
Jeg er nu begyndt at skrive med ham igen, og han har sunget 3 sange for mig bare i aften, og jeg elsker ham virkelig højt. Det lyder åndsvagt at jeg elsker ham når jeg aldrig har mødt ham..
Han har siden da redet mig fra selvmord 3 gange, og det har bare styrket vores forhold SÅ meget.. Vi har op og nedture og vi skændes en gang imellem, men det styrker os..

Jeg har så efterfølgende nu her i Oktober måned haft en diskution med ham omkring det at være kærester.. Han var meget fast besluttet på at vi ikke kunne være kærester med disse tre grundlag.
1: Vi bor for langt fra hinanden - Kan jeg godt følge ham i.
2: Han er for gammel i forhold til mig - Kan jeg også så nogenlunde følge ham i.
3: Han har ikke lyst til en kæreste pt. - Kan jeg godt følge ham i.

Men jeg siger heller ikke, at vi skal være kærester her og nu, jeg kan sagtens vente til jeg er færdig med 9/10 klasse, for der skal jeg alligevel flytte til København og læse, og Lasse skal også læse i København, så der har vi mulighed for at bo sammen. Og lige til den med alder, der kan jeg godt følge ham en smule. Han er 2 år og 2 måneder ældre end mig, men for mig er alder bare tal. Men det er klart at han har lidt svært ved det, for vi er vidt forskellige steder i vores liv.. Og den med at han ikke har lyst til en kæreste.. Som sagt skal det ikke være her og nu, jeg kan SAGTENS vente. Og så kunne man da håbe på at han har lysten til den tid..

Men jeg har mere eller mindre opgivet håbet på at vi bliver kærester, og vil derfor komme over ham..
Jeg har forsøgt på evige måder at komme over ham, men eftersom at vi er som bedste venner, kan jeg jo ikke bare cutte kontakten til ham, så derfor kan jeg ikke bare lukke af for ham.

Har i nogle idéer til hvordan jeg kan komme mig over ham??

Og tusinde tak til jer, der tog jeg tid til at læse denne lange roman igennem.. Jeg vil meget gerne have hjælp til mit problem, og håber at i vil hjælpe mig..

Kys og krammer - Håbløst forelskede Mette smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg komme over ham??
  • #1   11. nov 2013 Det lyder som en rigtig sund ting at du vil videre og over ham, han vil tydeligvis ikke være din kæreste, og så er der ikke noget du kan gøre ved det. Du må ud og møde andre fantastiske unge mænd. Den nemmeste måde at komme videre på er nu nok at droppe kontakten til ham, men det ønsker du ikke, derfor vil det nok tage lidt længere tid at komme videre.

    held og lykke


  • #2   12. nov 2013 Jeg synes det kunne være dejligt for jer, at lade det ligge nu, også begynde at ses når du flytter til kbh og se om kemien stadig er der:-)

  • #3   12. nov 2013 Lyder som en god ide at komme dig over ham, da han ikke ønsker en kæreste. Jeg kan ikke helt følge hans argumenter, men hans valg.

    Dem nemmeste måde at komme dig over ham på, er helt at cutte kontakten. I det du ikke vil det, må du arbejde med dine følelser for ham.

    Syntes også du skal søge hjælp til dine selvmords tanker!


  • #4   15. nov 2013 Altså, jeg havde en viiiildt god ven - igennem 1½ år, som jeg kun skrev med... Han bor i Nordjylland, og jeg selv i Sønderjylland... Vi ville virkelig gerne mødes, men jeg havde ikke rigtig mulighed for det, fordi mine forældre ikke synes om det, med at møde mennesker fra nettet.
    Jeg tog op til ham uden mine forældre vidste det, og var der i en weeknd. Vi er stadig bedste venner, han vil vist gerne være kærester, men vi har ikke rigtig besluttet os for, at det er vi... Desuden er han lige fyldt 2 og jeg selv kun 18 - så det kan sagtens lade sig gøre!
    Synes ikke, at du skal miste håbet, I kan sagtens finde ud af det. Og eftersom du er så glad for ham, som du er, så synes jeg ikke, du skal komme over ham. Måske han bare ikke vil sige, at han har det lidt som dig? Han lyder jo ,lidt som om, at han lægger op til det selv, fordi han synger kærlighedssange til dig? smiley


  • #5   15. nov 2013 bidloese madsen: det var da noget af en aldersforskel! ahahah smiley

  • #6   15. nov 2013 Hov! smiley Han er lige fyldt 22, hahaha!
    Altså, børn er da søde, meeeeeeen...... det ville nok være lidt klamt alligevel! smiley


  • #7   15. nov 2013 Haha mange tak Bidloese Madsen.. Jeg vil klart overveje det! Jeg skal altså snart have ham besøgt hæhæ O:)

  • #8   15. nov 2013 Bidloese Madsen: Du ved hvad man siger - alder er bare et tal smiley ej, haha regnede godt med at det var noget deromkring du mente, men kunne ikke lade være med at grine lidt! smiley

  • #9   16. nov 2013 Mette, ja jeg synes, at du skal besøge ham! Lige nu sidder jeg med min bedste ven - vi skal til at se film.. Så det kan saaaagtens lade sig gøre, selvom man har mødt hinanden på nettet og man har 4 timers kørsel i tog, når man skal besøge hinanden smiley

    CTA, hahaha, det er selvfølgelig rigtig nok smiley Men måske en dreng på 2 år er lidt underlig at have sådan et forhold til? smiley


Kommentér på:
Hvordan kan jeg komme over ham??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce