456 visninger
|
Oprettet:
sadler? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg er for nyligt begyndt at omskole min hest til western ridning og er på udkig efter en sadel til ham
jeg har været inde og chekke diverse guides osv, men det er jo aldrig rigtig til at vide før sadlen er fremme og man prøver den på om den passer perfekt.
Har et spørgsmål svare en western sadles tommer som det samme som engelske sadler?
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 1.993
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
feb 2009
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 47
Ellers kan jeg også anbefale Pernille Bendix fra Western Oufitter. Hun bor godt nok i Jylland, men kører også til Sjælland og laver sadelprøvninger. Vi har købt en sadel af hende, og den har vi haft i mange år nu.
Jeg kender dem begge to og de er meget hjælpsomme og reelle og kunne ikke finde på at sælge dig noget, der ikke passede din hest.
Held & lykke med din søgning, håber du finder en dejlig sadel.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 135
Du skal ikke stole på de fleste annoncer ang sadel str. Har set sadler reklameret som 16" el 17" western, der var kun 14" når de blev målt ordentligt. De færreste western sadler er virkelig 17" efter western mål. De fleste voksen skal have 15 1/2" til 16". En meget let og lille kvinde kan måske godt passe en 15". Så sørge altid for ordentligt mål, inden du spiller tid på at få noget hjem. Sædet er det eneste på en western sadel, som du kan selv mål dig til på en færdigbygget sadel.
Stol mere på hesten end nogen som helst sælger.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 203 Svar: 454
sadler?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside