{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadler?
  • #1   12. mar 2017 Det findes et utal af mærker, og det er svært at råde andre, for det jeg ønsker mig, finder du måske helt forfærdeligt.
    Nogle ryttere vil have blødt sæde, andre kan godt lide en hård sadel - nogle vil have dybt sæde, andre vil kunne bevæge sig.

    Mit bedste råd er at kontakte en god sadelmager og få kigget på hesten. Lad sadelmageren råde dig mht. mærker og modeller der vil passe din hest - og tag så beslutning om, hvad du bedst kan lide.

    Det er simpelthen så ærgerligt at "forelske" sig i en sadel for så at opdage, at den slet ikke duer til hesten.


  • #2   12. mar 2017 Mimre, det er helt rigtig det du siger, og som jeg også skrev får jeg selvfølgelig sadelmager ud. Men nu var det mere bare for at få et indtryk af om folk havde nogle mærker de godt kunne lide til smalle eller spinkle hest, men også en "hjælp" til mig for at se hvor mange sadler der faktisk er til spinkle heste. Men det helt rigtig det du skriver! smiley

  • #3   13. mar 2017 Jeg ved ikke lige om det er det rigtige mærke til spinkle heste, men personligt kan jeg rigtig godt lide passier sadler, men er dog gået over til barefoot nu smiley
    Men det er om at finde en sadel man kan lide at være i, som også ligger ordenligt på hesten. Det ville være godt at kunne prøve nogle forskellige mærker selv, at sidde i, så du kan finde ud af helt præcist hvad du vil have, sadelmager vælger selvfølgelig dem der kan ligge på din hest smiley


  • #4   14. mar 2017 Der kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg har en bred Dansk Varmblods dame. Men jeg er rigtig glad for min Kieffer Nobert Hoof/Koof smiley

  • #5   30. apr 2017 Jeg er og mine heste er rigtige glade for Butterfly sadlen - både til de spinkle og de brede modeller. Det kan være den er et kig hver for dig? smiley

    http://www.butterflysadler.dk/


Kommentér på:
Sadler?

Annonce