{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Sadler... {{forumTopicSubject}}

Jeg står igen i saddel helvede, har haft prøvet mere end 20 sadler, hvor 3 af dem har været overe længere tid gennem det sidste år. Men fordi hesten endu en gang har valgt at vokse mangler jeg igen noget at ride i.
Har haft saddel mager over og tilpasset de sadler jeg allerede har haft redet med. Er nu ved at gå ud af mit gode skind og skør i bøtten.
Hesten ikke have wintec, bates eller andet der ikke er stoppet med uld (har prøvet)
Hesten er meget sensitiv og vil ikke gå frem trykker sadlen forkert.
Tør ikke købe af ny, før han er helt færdig med at vokse.
Han er meget bred i rygraden, har brede ribben, kort anlægsflade og er meget lige i ryggen.

Nogle der har noget de tænker der kunne være et forslag?
For så vil det blive tages i mod med kys hånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadler...
  • #3   22. apr 2016 Var lige inde og kigge, det var godt nok nogle pebrede priser, og som sagt ved ikke om jeg tør købe ny for hvis nu hesten udvikler sig så meget at den ikke længer kan bruge den. Og det er nok ikke det mest populære mærke at komme af med igen hvis man skal sælge den.

  • #7   22. apr 2016 Tak for forslaget, jeg vil undersøge nærmere med disse sadler om det kan være noget for os.

  • #8   22. apr 2016 Jeg ville købe en ny sadle, hvor man kan ændre bom i mange gange - Prestige Modena kan man blandet gøre det ved..
    Jeg tror det bliver for dyrt at blive ved ed at købe brugte sadler hver gang.. smiley


  • #9   22. apr 2016 Jeg har stået i din situation - eller næsten.
    Vores krav var så specielle at det flere gange endte med nye sadler, fordi der ikke fandtes brugte. Og det taber man altså rigtig mange penge på når de skal sælges igen smiley

    Da jeg skulle igang med min næste unghest valgte jeg at prøve en baloun fordi jeg ikke havde råd til samme omgang igen.
    Hesten er nu seks år og sadlen passer stadig helt perfekt og har intet kostet mig i tilpasninger.



  • #10   22. apr 2016 Sissel: den bliver alt for smal i kammeret til ham af min. Jeg skal have noget der minimum kan være en hel hånd får at få det til at passe

  • #12   22. apr 2016 Jeg kunne have en hel hånd i min, så det synes jeg lyder underligt smiley
    Men ellers jeg ved at frieser hestene, at der bliver lavet nogle specielt til dem, tænker også de kan gå til din så, de er jo også korte i ryggen og bredde. smiley


  • #13   22. apr 2016 Sissel: ved selfølgelig ikke om det med sikkerhed ikke kan passe, men efter af at kigget så meget på sadler her jeg en ide om hvad der måske ville kunne fungere, og den du nævne tidligere er for rund i bærepuderne.
    Og det er en fin ide med det at lede efter frisersadler, men han er bare meget vandret i hans overlinjen, hvilket er atypisk for frisere.
    Det er nogle gode tanker du gør dig, men har desværre allerede været der.
    Jeg har faktisk haft en islænder saddel prøvet på, men det var en ny saddel og prisen var der efter.
    Plus det var med udskiftlige kopfjern og det stiver sadlens flexibilitet.
    Jeg er også selv kredsen hvilket heller ikke gør det bedre. smiley


  • #14   4. feb 2022 Sadelservice.dk kan hjælpe dig:)??

Kommentér på:
Sadler...

Annonce