.. en del af fællesskabet? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg siddet længe og beundret sider som eksempel denne: http://stald-barock.weebly.com/.
Det har virkelig vækket min interesse!
Hvordan foregår alt dette, med Equus-Sims, egne sider, heste osv. osv. Jeg har utallige spørgsmål og forventer ikke at nogen som sådan gider sætte mig ind i alt dette. Har selv erfaringer med megen nethestesider gennem årene, men aldrig sprunget over til netstutterier grundet min mangel på tegneevner på computer. Men sims spiller jeg meget og kunne så godt tænke mig at være en del af dette!.. Så spændende!
Nogen her i denne gruppe måske, der gider/har tid til at sætte mig lidt ind i det! Vil så gerne!..
Mange hilsner Camilla
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 24 Svar: 277
nov 2007
jul 2009
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 142 Svar: 921
Så kan man så sælge og købe heste fra andre stutterier og man kan få sine heste kåret
nov 2007
Hvem fører regler over hvor langt hestene er i uddannelse, hvor hurtigt de stiger, hvor erfarne ens simmere .. og vigtigst af alt!.. Hvordan kan man have mere end 8 heste? i én husholdning?(:
jul 2009
- Man bestemmer selv hvor langt ens simmere og heste er i uddannelsen.
Diverse regler:
? 1 ? Equus er et sted for hesteelskere i Sims verdenen, dog er det tilladt og have hyggedyr som æsler,
zebra osv, men det er kun tilladt at have dem på sin hjemmeside, man kan ikke race registrere dem,
ride stævner eller få kåret andet end sine heste/ponyer!
? 2 ?
Her i fællesskabet er at være aktivt medlem vigtigt for alle. Hvis man ikke
har været aktiv i 2 måneder på vores facebookgruppe, bliver man slettet fra Equus-Sims DK.
? 3 ?
Alle heste skal registreres i Race Registrering, man bestemmer selv om man vil gøre
det når de er føl eller først når de er voksne. RR gør at de stiger i værdi (hvis man vil sælge)
og holder styr på hvor hesten er. Man skal huske at når hesten er solgt, SKAL ny ejer
skrives på, det samme gælder hvis hesten er død, SKAL man informere reg nr til os.
? 4 ?
Alle skal kunne være med i fællesskabet dvs. vi snakker pænt til hinanden, respektere hinanden,
hvis man ikke kan lide hinanden så lad venligst vær med at lade det ødelægge fællesskabet!
Man bliver smidt ud hvis man overtræder det to gange, man får én advarsel, og derefter
bliver man permanent udelukket af gruppen, hvis man ikke kan modbevise at man har
gjort noget forkert. Du vil derefter ikke have mulighed for at komme ind igen!
nov 2007
jul 2009
.. en del af fællesskabet?