En del af flokken? {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige over for at nusse hestene idag og jeg begynder så at klø gaia ( min 2 års) så kommer den anden 2 års for at gnubbe med.. så står vi der lidt og klør hinanden så kommer floklederen hen og vil nusse skubbe sin datter væk, så jeg kan begynde at gnubbe hende, så ender det med at jeg står med tre heste om mig hvor at jeg klør Gaia og Frida(flokleder), Gaia klør Tara, og Frida klør mig på maven og der står vi så i et godt stykke tid indtil mine arme gik i kramper
Så det her, hvorfor gør de egentlig det? ser de mon mig som en del af flokken?, har før prøvet at nusse en hest og så den nusser igen men har aldrig prøvet at der er kommet flere hen for at være med?
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.254
- Det er jo en eller anden naturlig reaktion heste har, når man nusser dem, at de nusser tilbage.
Tror ikke det har noget med flokhiraki at gøre. Du er jo ikke på folden resten af dagen
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.701
Men når du gnubber en hest, udløser det et ønske i hesten om at gnubbe igen... og da man som hest oftest ikke må gnubbe sit menneske igen, kan man jo gnubbe hesten ved siden af osv.
Jeg har også før oplevet, at jeg gnubber f.eks. Falle, som gnubber Stuntman, som gnubber Futte... så står vi alle sammen der og gnubber hinanden. Men jeg har ingen illusioner om, at de ser mig som en del af flokken. Det er bare rart og hygge.
aug 2010
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 38 Svar: 690
En del af flokken?