{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

En del af flokken? {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige over for at nusse hestene idag og jeg begynder så at klø gaia ( min 2 års) så kommer den anden 2 års for at gnubbe med.. så står vi der lidt og klør hinanden så kommer floklederen hen og vil nusse skubbe sin datter væk, så jeg kan begynde at gnubbe hende, så ender det med at jeg står med tre heste om mig hvor at jeg klør Gaia og Frida(flokleder), Gaia klør Tara, og Frida klør mig på maven og der står vi så i et godt stykke tid indtil mine arme gik i kramper smiley

Så det her, hvorfor gør de egentlig det? ser de mon mig som en del af flokken?, har før prøvet at nusse en hest og så den nusser igen men har aldrig prøvet at der er kommet flere hen for at være med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En del af flokken?
  • #1   21. maj 2011 Har tit lavet "rækker af nusning" med flere heste.
    - Det er jo en eller anden naturlig reaktion heste har, når man nusser dem, at de nusser tilbage.
    Tror ikke det har noget med flokhiraki at gøre. Du er jo ikke på folden resten af dagen smiley

• #2   21. maj 2011 Vi mennesker bliver aldrig "en del af flokken".... for vi er ikke heste. smiley

Men når du gnubber en hest, udløser det et ønske i hesten om at gnubbe igen... og da man som hest oftest ikke må gnubbe sit menneske igen, kan man jo gnubbe hesten ved siden af osv.

Jeg har også før oplevet, at jeg gnubber f.eks. Falle, som gnubber Stuntman, som gnubber Futte... så står vi alle sammen der og gnubber hinanden. Men jeg har ingen illusioner om, at de ser mig som en del af flokken. Det er bare rart og hygge. smiley

• #3   21. maj 2011 vores gnubber kun igen hvis det er nye fremmede mennesker, ligesom for at acceptere dem, eller fordi trangen til at "hilse pænt og give igen" så er større, eller også fordi jeg ubevidst har lært dem at jeg ikke vil at de nusser op af mig og børnene, for med os nusser de kun ud i luften eller som Louise skriver gnubber næste hest smiley

Kommentér på:
En del af flokken?

Annonce