{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægttab
  • #1   26. feb 2014 Hvad får den at spise nu? Og hvad har du af muligheder for motion? Må den kun stå i boksen, eller må den feks trækkes med eller komme på fold?

Fokus skal jo være at hesten ikke føler sig sulten og man sørger for at holde fordøjelsen igang. Så det med kun at give den foder én gang om dagen holder ikke. Men får den feks lige nu rigtig godt hø/wrap med masser af energi, kan man feks. erstatte det med frøgræs, som de kan æde meget af, uden at det gør det store.
    Krybbefoder skal man kun give den det, den har behov for af vitaminer og mineraler. Altså ikke noget med fine müsliblandinger der indeholder både korn og olie. Men bare et koncentreret vitamin og mineralblanding (feks. salvimin grøn)

Men kom evt med nogle flere oplysninger om hesten, hvad den må og hvad den får at spise nu. Så skal jeg gerne prøve at komme med forslag.

Du er velkommen til at sende PB smiley

• #2   26. feb 2014 Har slanket min ca. 100 kg vil jeg tro.

Han var farligt fed.
    Han kom helt af græsset - på jordfold, med 4 kg hø om dagen + frøgræs og vitaminer. Og så gåture hver dag, gerne så lang tid som mulig. Først var han self. super sulten, men så udlignede det sig selv, og jeg kunne efterhånden give mere og mere stråfoder uden at han bare åd. Så han lærte ligesom at mærke om han var sulten samt at fordele maden ud på flere måltider.

• #3   27. feb 2014 Jeg har slanket min vallak ca. 60 kg ved brug af slowfeeder om natten og næsten kun vitaminer og mineraler.

Kommentér på:
Vægttab

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce