Lopper hos hund.. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
For et stykke tid siden så begyndte min mand sin hund at klø sig. Han havde lidt tør hud så han fik lidt olie og det blev bedre. Men så begyndte han at klø sig igen og jeg bad min mand tjekke ham for lopper.. Han havde ingen sagde min mand..
Jeg begyndte så at blive spist af myg.. Fik en masse mygstik og kløet mig til blods.. Så kom der også en del andre stik (som jeg forvekslet med mygstik) og jeg klør og klør. Hunden blev ved med at klø sig så jeg valgte så selv at tjekke ham i dag og finder rigtig mange lopper
så min mand blev ringet op og blev sendt til møllen for at købe bayvantic. Det bliver også hans opgave at få huset gjort rent... Er SÅ frustreret nu da det er så svært at komme de til livs og over at han ikke tog tingene med sin hund lidt mere seriøst tidligere..
Er der nogle med nogen gode råd til mig.. Min krop er "fyldt " med stik der klør og jeg kan ikke lade være med at klø...
Mirakelkur nogen???
Mvh TT med loppehuset
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Den holder i lang tid, tuben, og kan også bruges hvis man er brændt af brændenælder, har fået en solskoldning, myggestik, bi-/hvepsestik, sår, efter barbering for at undgå røde knopper, .... Bruger den til alt!
Lopper hos hund..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside