{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

SRP {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skrive en SRP i fagene, Engelsk (A) og Idræt (B)

Jeg har valgt at ville skrive om dressur, og bringe noget engelsk kultur med ind, sådan om hvordan at dressuren /ridningen generelt kan gå fra at være en sport, for de kongelige til at være en reguler sport for børn, unge og andre normale mennesker.

Jeg har lidt svært ved at finde nogle tekster om det, så hvis der var nogen som kendte nogle bøger eller nogle tekster som kunne indeholde disse materiale punkter, så ville det være super! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SRP
  • #1   4. okt 2015 Jeg tror muligvis jeg ville finde et andet emne hvis jeg var dig. Ridning er på ingen måde en sport for alle i England, det er simpelthen SÅ dyrt. Jeg flyttede herover i starten af September og har måtte lægge alt der har relevans til heste på hylden, for det er simpelthen ikke noget man som almindelig dødelig har råd til.

    Jeg snakkede med en fyr, hvis forældre ejer en livery yard (opstaldningssted) og han var nær væltet bagover, da han hørte hvad priserne i Danmark var. Alle jeg har snakket med har været mildest talt chokeret over hvor billigt det kan gøres i Danmark og her er generelt mange der er nødt til at melde pas på ridning fordi det er så pisse dyrt.

    Hvis du allerede nu har svært ved at finde tekster på området, så vil du ikke få en særlig god opgave ud af det, da dine kilder vil være SÅ begrænsede. Hvis jeg var dig ville jeg nok finde noget mere specifikt, f.eks. udviklingen indenfor ridesporten sammenholdt med dyrevelfærd? Der kan du evt. trække på Charlotte Dujardin, Carl Hester og Laura (whatever hun ændrede sit navn til) der er utrolig dygtige ryttere uden at gå på kompromis med dyrevelfærden kontra divs. hollandske/danske ryttere der er kendt lidt for godt for at have velfærden som laveste prioritering.


Kommentér på:
SRP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce