{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulykker
  • #1   25. feb 2007 Blive tråt ret voldsomt på benet af en pony og samtidigt brække fingern ;-(

  • #2   25. feb 2007 " ulykke " & " ulykke "
    Det var da min mor blev operet i december for bryst kraft ='(


  • #3   25. feb 2007 Hov så iik det med hest =D

  • #4   25. feb 2007 jeg tror jeg forstuet min ene fod i går da min hest gik lidt i panik over at jeg satte foden i stigebøjlen.. det gør mega ondt

  • #5   25. feb 2007 På hest, var det da den stejlede oq veltede baq over meget uhyggeliqt *

  • #6   25. feb 2007 jeg er 3 gange bleve trådt i rykken og den ene a gangene havde jeg ikk springvest på og der faldt jeg ned foran den og så jorede den på min ryg og mit ben

  • #7   25. feb 2007 det mest syge jeg har oplevet med en hest var at... de gik to heste på fold sammen en 3 års (min eller jeg skulle købe den) og en anden piges hest så gad den 3 års ikk være på fold mere så de brød ud og løb op i stalden men i stedet for at løbe ind i sin boks løb den 3 års ned i enden af stalden og den anden fulgte med så den 3 års blev klemt op i 3 big halm balle og den eneste vej den kunne komme var igennem et vindue. heldigvis fik vi (5 piger jeg den ælste) stoppet den halvejs igennem vinduet og beroliget den.( først ringede jeg til kommunens dyrelæge for at de kunne komme og gide den noget beroligene med det ville de ikke så ringede jeg på hølgård hestehospital. og de kom efter 15 min (temligt hurtigt)) hun blev syet 10 steder både i hovedet på halsen og benene ( den anden nåde vi at fange) men dagen efter var den helt frisk og fik lov til at komme en time i ridehus for at krutte af................. MEN 1 1/2-2 måned sener var den til hoppekåring på anderup. ( den var lidt stresset så den glemte at drikke) det var 35 grader varmt og hesten havde en meget meget dårlig dag. så da vi havde løsset den og lastbilen stille og roligt trillede ud af parkeringspladsen faldt den om. den prøvede at komme op men den var for træt og bunden var gladt så den hang sig selv.. heldigvis var der så mange der kunne hesteførstehjælp ( ved ikk hvad man kan kalde det) så da vi åbnede rampen og fik den skået fri gav nogle mænd den hjertemassage og den levede langsomt op igen,30 min sener stod den i en boks. den var træt men frisk jeg hentede medicin til den som den fik.. og næste dag var den ude og løbe lidt rundt... nu står den ved avleren igen og skal ha føl i marts april måned i år..... JEG LÆRTE EN HEL DEL AF DEN HEST OG FUCK JEG SAVNER DEN OG VIL STADIG GERNE KØBE DEN..

  • #8   25. feb 2007 hvor hesten først laver reje hop små bukker og så et stejl ned i groften landte ved siden af hesten .. med et forstuet håndled

  • #9   25. feb 2007 Jeg var til distriksstævne i spring for hest på Street-fighter det var kun en LC.. men på opvarmnings banen stoppede og sprang han jeg mistede balancen og røg af!!!! jeg lanede lige nede under ham og blev trådt i nakken og på skulderen.. lægen sagde at jeg var meget heldig med at slippe med en hjernerystelse fordi hvis han havde

  • #10   25. feb 2007 For godt 2 år siden, red jeg rundt inde i ridehalen, da en af de mindre piger råbte at der lå en ude på folden(altså en person) og at hun var blevet sparket i hoved. Jeg gav min hest til den lille pige(hun var 5 år) og bad hende om at holde den. Og løb over for at hjælpe med at trække hestene ud fra den fold som personen lå på. Min ridelærer sad ved hende og råbte at der skulle ringes efter ambulance med det samme. Personen blev hentet, og 2 dage efter fik vi, opstaldere, at vide at hun var død. smiley Det er den VÆRSTE ulykke jeg har været ude for, inde for hestesporten!

  • #11   25. feb 2007 Lea'

    Uhyggeligt ;-(

    Hvad var det sket præsidst


  • #12   25. feb 2007 jeg har lavet en salto på solvej til et military stævne ved opvarmning
    hun landede på mit knæ og kunne ikke gå på det i en månded og solvej fik scene hinde betændelse og stod stille i 3 måneder
    men det fandt vi først ud af senere for vi genemførte banen

    og så var der den med min gamle sheter. der fik virklet hundesnoren ind i benene lang historie hvordan så springer den over, men så løb hun med min lille hundehvalp bagefter hold kæft hvor var jeg bange fik stoppet hende med stemmen løb hen og fik halsbåndet ag miin hund og miranda løb vider, vi fandt hende da det var blevet mørkt en halv meter fra en mose hvor hun ikke kunne røre siq fordi snoren havde bundet hendes ben så godt sammen:'(
    der skete ingenting med nogle af dem kun med miq da hun væltede miq fordi hun blev bange da snoren satte siq fast så har stadig et ar på anklen selvom det er 2 år siden:')


  • #13   25. feb 2007 ¨ ˜°º•¤ AE ¤•º°˜¨ l R.i.P. Fox ! ! : Hun skulle ud og ordne bagbens stropperne på hendes hests dækken, da en af de andre heste kom bagfra(lidt sur) Og da hendes hest ikke viste at hun var lige der, sparkede den ud og ramte den hende så hun blev sparket i venstre tinning(staves?)

  • #14   25. feb 2007 jeg har selv haft en ulykke på min gamle part pony: vi havde redet i en park hvor der er ridebaner sammen med 2 af mine veninder. På vej hjem rider vi så på en cykelsti. Lige pludselig begynder min part pony bare at jorde af sted, og jeg blev så forskrækket at mine bøjler flyver af (og det var svært at sidde fast når det gik stærkt på ham). jeg prøver at stoppe, dreje osv. men han reagerer ikke. Så på et tidspunkt hiver han bare hovedet ned, så jeg flyver ud over halse på ham, direkte ned på asfalten, og brækker begge håndled på en gang

    Så nu har jeg 5 synlige ar på venstre håndled, og 2 på højre. gik med gips i 4 uger, og måtte ikke ride i 3 måneder smiley


  • #15   25. feb 2007 Uh. R.I.P. Den uheldige heste ejer ;-(

  • #16   25. feb 2007 jeg faldt engang af tre gane i træk til en opvarmning

  • #18   26. feb 2007 det er da helt utroligt så mange der har faldet af og landet under hesten.. har jeg aldrig prøvet....

    men min ryk og skulder har det ikke så godt mere efter alle de gange jeg er røget af i stolper eller porte av av... ca 20-30 gange har jeg gjort det....

    min far var engang fuld og ville lige lukke heste ind på en anden fold men det syntes min shetlænder ikke den ville så den løb med ham hvor han lå under benene på den .. heldigvis skete der ikke noget med ham...

    men det værste var stadig da jeg var til hoppekåring

    og dengang jeg skulle hjælpe med at aflive en gammel hest som ikke kunne ratte sig op pga den havde noget med nakken; halsen og ryggen efter en lille ridetur... hvergang jeg kommer ned på den rideskole kan jeg stadig se hele den aften for mig uuh ad.....


  • #19   26. feb 2007 Amandas historie .
    Jeg har været tæt på at dø da jeg faldt af Zeus da han blev bange jeg røg ind under ham og så trampede han på brystkassen , jeg ville sove , Men Heidi SKREG " AMANDA IKKE SOV HOLD DIG VÅGEN , BLIV HOS MIG " Hun begyndte at græde da vi har været veninder lige siden 1 års alderen , En af mine veninder ringede efter ambulancen , Lægen sagde at vis jeg havde faldet i søvn ville jeg sikket have sovet mig ind i døden.

    Heidis Historie ,
    Endag da vi skulle ud med simba og Zeus skulle vi over på den anden side af to marker , amanda og Zeus sprang først og så mig og Simba , Men jeg gled over på den anden side , Og simba var lige ved at springe oven på mig , men han snittede mit hoved , jeg tror at han sprang væk fordi han blev lidt bange men oss fordi han elsker mig .


  • #20   26. feb 2007 Amanda & Heidi <
    Hvor uhyggeliiqt '


  • #21   26. feb 2007 Det væreste der r sket for mig skete i tirsdags:(
    Jeg skulle springe min gamle pony og det gik os perfekt i starten til den begyndte at lave ballade, jeg sad fast første gang, men næste gang bukkede den så voldsomt at jeg faldt af og blev sparket lige midt i hovedet og på en eller anden måde fik jeg vendt mig om og blev os sparket i baghovedet og derefter trådt i den ene side af ribenene. Jeg blev indlagt på sygehuset, men r sluppet med en slem hjernrystelse, en brækket næse og en meget blå og forslået krop!!!


  • #22   26. feb 2007 Oline D
    Ejjj hvor skrækkeliqt '


  • #23   26. feb 2007 {{Pikant}}<3´ {Til salq} .
    Ja, men nåede aldrig og opfatte hvad der skete og kunne ikk´mærke noget den første time:) Men kom jeg til bagefter, så skal til at ride mede nakkekrave, Ad Bad:)


  • #24   26. feb 2007 hehe..har aldrig oplevet nogle slemme ulykker!..men på et tidspunkt var miiq oq en af miine veninder på vej hjem fra et stævne i nærheden af rideskolen..på et tidspunkt kommer der så en bus og begge heste bliver helt vildt bange, miin stejler men der sker ikk noget, miin venindes hest stejler også og liqe foran bussen bakker den så ud midt på vejen..bussen nåede lige akkurat at stoppe så der var ca. 5 cm mellem bussen og hestens røv!..shit jeg blev bange:S


  • #25   26. feb 2007 Oline D
    Fedt =)


  • #26   26. feb 2007 Det værste jeg har opleveter er med min egen.. Jeg skulle have undervisning og var i alt for god tid, så den kunne lige når og stå i sin boks i et kvaters its inden jeg kunne begynde med sadlen. Men lige pludselig kunne jeg høre en masse larm uden fra stalden, og da jeg kom derud, kunne jg se min hestes fod stikke ud af en tramme i boksen!!!!
    Den plejede aldrig at gøre noget men, den havde åbenbart sparket bagud, og idet den gør den får den benet i klemme i trammerne.....
    og ½ år efter hvor vi faktisk havde fået afvide at den ville komme sig, skulle den aflives.. for den havde fået en Vobbel i nakken 2 steder. Og der er ikke noget man kan gøre ved det...
    Det var min første hest efter pony, og han had Cactus og fandt ham oppe ved Bjarne Nilsen.. Eller det gjorde jeg ikke men det gjorde Ditte for mig..

    De 2 ting er de håreste ting der er sket for mig... At miste nogen man holder af...


  • #27   27. feb 2007 min værste oplevelse var med min gamle pony tøsen som jeg havdfe i 3 år. 1et år efter jeg købte hende ville jeg sælhe hende pgapersonlige årsager. en halv time før køberne kom forat hente hende, blev jeg ringer op af hende som havde part på hende ( idioten) , og hun sagde at hun lige havde lukket hende ud på fold for at sige forvel (tssh) og så ringer hun 2 min efter og siger at henstene havde jaget hende rund (pga det var første gang de så hende uden dkken og hun er hvid) og hun sad fast i et stødhegn med det ene forben. da jeg ankommer til gården står hun inde i stalden med blod ud over det hele og kunne ikke støtte på benet -kft hvor var det forfærdeligt at se. da køberne kom og så det blev de rigtig ked af det. og det gjorde jeg self også.. nåmen hun bliver akut indlagt på dyrehospital inde midt i københavn, og hun kskulle ha 3 operetioner samme nat. dagen efter fik hun sko på og en kæmpe klods på det skadet ben - 2 dage efter snakkede jeg med dyrelægen og han sagde at de ikke kunne garantere at hun ville ku rides igen smiley og at det var bedst at aflive hende .. jeg nægtede at de aflivede hende, men de kunne kun sige at der var 20 % chance for at hun ville ku bruges som ridehest. men han fik ikke lov, det endte med 9 operetioner og en masse andre ting fx kolik og drop. jeg besøgte hende hver dag inde på frederiskberg i 3 måneder. hun ifk det bedre og bedre og kunne blive genoptrenet. og nu er hun helt ren i røngten. og fejler intet. det endte med en regning på 25.000 kr men tilgengld en spuer dejlig glad hest bag efter smiley fortryder intet, hun var det værd. 2 år efter solgte jeg hende , og det har jeg fortrudt nu, håber jeg finder hende endag, og kan købe hende tilbage smiley

  • #28   27. feb 2007 sået på hovedet i et spring. rendt ned af en hest 2 gange. og faldet af mange gange...

  • #29   27. feb 2007 * Team Loús * - Pony Søger Rytter!
    Rimliq uheldiqt ' Heh =)


  • #30   28. feb 2007 Michelle K: Der er du heldig!

    En af mine veninder er faldet af op til flere gange og har tit haft en arm i gips efter en tur på hospitalet!! smiley
    Det ser sygt ud når hun falder af, og det må bare gøre mega nas. Sidste gang havde hun ikke mærket noget fordi hun var blevet slået bevidstløs inden hun faldt af og havde brækket armen! Lidt heldigt på en måde!
    Men for det meste sætter hun sig op og rider dressur eller springer på sin pony dagen efter! Ö


  • #31   28. feb 2007 {{Pikant}}<3´ {Til salq} .

    sådan kan det jo gå.. har ikke fået nogle varienen af det, heldigvis !


  • #32   1. mar 2007 Hehe, jaah!
    Og rimelig dumdristig af hende!


  • #33   1. mar 2007 KAN DU LIGE TRO! =)

  • #34   1. mar 2007 til ride lejer stejlede dixie bagover med mig hun var 5 cm fra at lande oven på mit ben

Kommentér på:
ulykker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce