{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulykker
  • #1   12. sep 2011 Det var så forfærdeligt, Dancer og jeg og min veninde og hendes hest skulle til stævne. Jeg binder Dancer på staldgangen, hun får så træktovet hen over nakken og går i panik. Hun stejler og hopper og bukker, jeg løber efter en der kan hjælpe, og da jeg kommer ind igen ligger hun på gulvet og er faldet til ro (eller i chok!) Min veninde fik hende så løs. Hun kunne have brækket nakken!!!! smiley !!! Føj, hvor blev jeg bare bange!

  • #2   12. sep 2011 det lyder slemt men hvor hvordan har den det nu

  • #3   12. sep 2011 Godt - der var intet i vejen med hende:D Hun gik endda vildt godt til stævnet lige bag efter ! Min lille stjernepony! smiley ..

  • #4   12. sep 2011 der var godt


  • #5   12. sep 2011 Det var nok da han kastede sig ud af traileren så min mor fik den ned over sig. Eller da han smed sig ud foran en bil på vejen. Eller da han faldt ude på cykelstien og fik sår på forknæene og bare blev liggende i noget tid..

  • #6   12. sep 2011 jeg har oplevet en del.
    men noget af det væreste eller retter sagt det der har sagt dybeste spor i mig, er min gamle part, da jeg ville skridte ham af gjorde vi tit det vi red op for enden af vejen og tilbage igen, men han skulle så skabe sig den dag, og da jeg ser der kommer en bil vender jeg ham om så han tror vi skal hjem, sparker så lige lidt til ham, og pludselig flyver han ud midt på vejen, vælter rundt og ender så med at sætte sig på røven foran denne her bil... lige i det det skete havde jeg mest ondt af det ældre ægtepar der sad i bilen, for de fik sig uden tvivl et meget stort chok...


    eller også var det da min elskede lille shetlænder havde spist noget korn. da jeg kom ud for at sige farvel til ham inden jeg skulle på arbejde, stod han bare inde midt på folden og kaldte på mig, han plejede ellers og komme løbende, da jeg så går ind og vil trække ham et par skridt forsvinder bagbenene næsten helt under ham. så flyver ind og ringer til dyrlægen og min far, og chefen(som så giver mig fri). da dyrlægen så kommer vil hun give ham noget smertestillende direkte i blodet, men hun kunne næsten ikk finde en blodåre med tryk på så lavt var hans blodtryk


  • #7   12. sep 2011 laura:hvad skete der med din mor kom den til skad de to andere gange

  • #8   12. sep 2011 Hun fik revet nogle nerver over i låret, så der er hun følelsesløs nu. Med bilen skete der heldigvis ikke noget, og da han faldt var det kun nogle overfladiske sår, selvom det var et hårdt fald lige ned på asfalten.

  • #9   12. sep 2011 Da min ismule stejlede med mig på( hun var helt oppe) og hun fik overbelance og tiltede til siden. heldigt sad jeg stadig i luften da hun tiltede så jeg ikke fik mit ben mast men landede oven på hende.

    Mirakuløst skete der ikke noget med mig eller hesten.

    Har også en gang redet min venindes ismule op til stævne. men den var så sindsyg at den bare rent af med en ligegyldig om der stod hegn trillebør biler et hus. Jeg røg ned i stød hegn fra den, men det værste var den sidste gang jeg sad på den. da røg jeg på skadestuen. Og jeg blev bange for hesten. En af grundende til jeg er usikker når jeg skal ride andres heste idag.


  • #10   12. sep 2011 Pernille:din gammle part skete der noget med den

    og din pony hvordan har har den det


  • #11   12. sep 2011 mette det lyder ikke rat

  • #12   12. sep 2011 nej det skete ikk noget. han fik et par hudafskrabninger og så var det det, bilen ramte os heldigvis ikke... men stoppede med at ride den efter han et stykke tid efter brækkede min fuckfinger... den hest var ikk værd og sætte sit liv på spil for

  • #13   12. sep 2011 Hm min værste var nok en dag på Vilhelmsborg her i foråret...

    Vi tog lige en galop på galopbanen så han kunne få lov til at stække ud, og så ville jeg lige trave af for lange tøjler. Der kom så en fasan flyvende ud af skoven så hesten blev så bange han satte i fuld galop. Jeg var så ikke forberedt på noget som helst, så jeg ender på siden af ham. Da jeg så ikke længere kan klamre mig fast ryger jeg ind under ham, stadig med tøjlerne i hænderne. Bliver slæbt 20-30 meter, hvor jeg tydeligt kan huske at jeg så 4 sko over mit hoved, da jeg slap blev det hele bare sort.

    Blev hentet af lægebil og ambulance og kørt med udrukning til århus sygehus. Det enest der var sket var at jeg havde fået en masse dybe sår og skræmmer, var blevet trådt på hjelmen, armen og på ryggen. Mast et par ribben. Og så blev jeg bange for hesten - heldigvis noget jeg er kommet over, og rider ham igen smiley


  • #14   12. sep 2011 pernille
    okay


    christina
    av for pokker har ogs slev prøvet det sad bare fast i stigebjølen lige pluslig gik min 19 årige pony amok men kom kun til læg og alle synes jeg så meget mærkelig ud med blåmærker i hodet og og blåt øje men for pokker det gjore ondt det må have gjordt mere ondt på dig


  • #15   12. sep 2011 altså nu var det LANGT fra de eneste 2 ting han gjorde på ½ år jeg havde part på ham. han gjorde mange ting.

  • #16   12. sep 2011 pernille kender det godt min pony er så fræk går og stejler så høj at den falder bag om

  • #17   12. sep 2011 ham her var så ikk fræk. han var bare sindsyg i hovedet. er overbevist om at han må have haft ondt et eller andet sted, selv inde i stalden var han vildt aggersiv...
    fatter ikk at rideskolen ville bruge ham som skolehest, og fatter ikk de stadig har ham, der er dæmle mange børn der er blevet smidt af ham og har været bange for ham


  • #18   12. sep 2011 det synes jeg ikke man kan bruge til elvhest min anden pony var ogs sådan men vi fandt ud af at den hade ondt i alle sine tænder og da je købte hende var hun 5 og nu 6 da jeg købte hende hade hun været ved 7 personer og ingen hade fadet det at hun hade ondt i sine tænder

  • #19   12. sep 2011 Det slemmeste Magic var ude for var helt klart da han stod og skulle have fjernet det ene øje. Der havde han det godt nok skidt.

    Jeg selv var den gang jeg faldt af og brækkede benet på en mark. Lå der i en halv time før jeg blev hentet. Rigtig lang historie, men får det stadig dårligt når jeg tænker på det.


  • #20   12. sep 2011 moe det lyder ikke rat

  • #21   13. sep 2011 Synes at der er kommet mange svar ind

  • #23   13. sep 2011 det lyder ikke rat

Kommentér på:
ulykker

Annonce