{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

At møde nye mennesker (drenge) {{forumTopicSubject}}

Jup, ikke noget jeg normalt baldrer ud om i offentligheden, men jeg trænger nok til at komme ud med det et sted. Her er der ikke helt så mange der kender mig eller kender alt for meget til min situation lige nu.
Måske tråden bliver slettet igen en gang. Jeg ved ikke smiley

Sagen er den at mit hoved går AMOK lige i tiden. Tankemylder konstant - på grund af en mand (og et par andre ting). Yessir, ikke fedt. Flere ting taler imod: En jeg ind i mellem arbejder med (no go!), alder, afstand, noget jeg af mange grunde ikke vil ødelægge - og jeg håber så inderligt at det bare går over, for jeg vil gerne bare have en rigtig god ven i ham.
Prøver at bilde mig selv ind at det bare er et "teenage-crush" der har ramt mig, men det føles alligevel ikke helt sådan. Måske fordi jeg ikke er teenager mere smiley

Pointen er: Jeg trænger virkelig til at møde nogle andre mennesker, som ikke er mine kolleger eller mine skolekammerater. Er på erhvervsuddannelse og arbejder i en lille branche, så mine skolekammerater kunne i mange tilfælde lige så godt være, og er, mine kolleger. Mine udeforstående venner bor meget langt fra mig.
På en eller anden måde vil jeg gerne møde noget andet af hankøn - på trods af at det er sådan nogle jeg arbejder mest med - så kunne det være at jeg fik skudt mit dumme tankemylder ned. Eller erstattet med et nyt og fornuftigt set mere tiltrækkende smiley
Men how to? Jeg har seriøst overvejet Tinder, men det virker på en eller anden måde ikke alt for tiltalende. Jeg er heller ikke direkte gå-i-byen-typen.

Åh, der er få situationer hvor jeg bare gerne ville have været almindelig studerende med mange forskellige mennesker omkring mig, dette er en af dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At møde nye mennesker (drenge)
  • #2   25. okt 2015 Tinder er både seriøst og useriøst, min søster gik fra så kæreste i sommerferien og har mødes med mange på tinder, hvilket har gået fint også hendes træningsmakker har være sammen med en fra Tinder smiley Jeg er selv på Tinder, lidt useriøst! Men lige nu skriver jeg faktisk med en sød fyr smiley Så det kan godt være seriøst smiley

  • #3   25. okt 2015 Der hvor jeg nok har det værst med Tinder, er at skulle forsvare at det ligger på min telefon smiley

    Jeg er udmærket klar over at en tur i byen er et godt sted at starte - men jeg har ingen at gå i byen med smiley
    Alene kan der ikke blive tale om. Jeg er ved at lære mig selv at omgås fulde, fremmede mennesker og stadig være tryg. Det skal ikke ødelægges. Det er vigtigt for mit arbejde at jeg lærer det.


  • #4   26. okt 2015 Jeg har mødt en fyr på tinder, jeg sletter bare dem som er useriøse.. i bund og grund er tinder egentlig bare en ny datingside, og nutidens Danmark er jo at man møder folk over nettet, og det syntes jeg ikke er noget man bør skamme sig over. Måske er den fyr man drømmer om, bare ikke lige naboen ved siden af, men måske er det ham den søde fra datingsiden.

    Alt i alt, syntes jeg ikke du skal være bange for at bruge tinder fordi du syntes det er useriøst, mange mennesker i dag bruger tinder, og du kan sagtens finde en sød fyr som godt vil på date med dig uden at det bliver for creepy smiley

    Brug dog tinder hvis du godt vil prøve det, og lad vær med at have travlt med at tænke på hvad andre tænker. Hvad angår fyre på skolen, så kender jeg alt til følelsen.. Især fordi den på min skole ikke er typen jeg ville gå efter, men dem jeg møder som jeg faktisk kan lide, er mere end 80 km væk fra mig.. det er så trist. I et eller andet omfang tænker jeg også bare på at ville nyde min ungdom mens jeg stadig har den.. Jeg er jo kun 18. Så hvorfor skynde sig smiley


  • #5   26. okt 2015 Det kunne da være at man skulle give Tinder et skud. Jeg har bestemt heller ikke travlt, men jeg kunne ærligt talt godt tænke mig at få den anden fyr skubbet ud af hovedet. Jeg vil meget gerne bare have ham som ven. Vi arbejder for meget sammen til andet smiley
    Fyrene på min skole er såmen søde nok (faktisk overraskende mange af dem), men i den lille branche hvor man ender med at arbejde på kryds og tværs, så kunne de lige så godt være mine kolleger - og det er sgu for mærkeligt smiley

    Jeg ved heller ikke om andre har det ligesom mig. Jeg arbejder meget med mænd - faktisk mest med mænd - så de er venner aaaalle sammen, og man bliver næsten mest glad for endelig at se en pige smiley


Kommentér på:
At møde nye mennesker (drenge)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce