{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder
  • #1   5. mar 2008 okay hvor mange kg giver du din om dagen??

• #2   5. mar 2008 Det er godt foder, og du kan få det tilpasset specielt til årstid/ din hest,. Jeg er på efterskole i Aalestrup og de bruger også foderet her oppe (:

Det dækker hele din hest's vitamin og mineral behov også er det ikke så forfærdentligt dyrt,.

• #3   5. mar 2008 Min varmblod får ca. 7 ltr. om dagen og får MEGET wrap ud over, da hun har allergi og hverken må få hø eller halm,.

• #4   5. mar 2008 7 ltr hvor mange kg er det??

• #5   5. mar 2008 det er fordi jeg giver min 4 kg om dagen og det har jeg fået af vide at det er meget foder nogen giver kun deres 2 kg men det er så også fra en anden producent...

• #6   5. mar 2008 2 ltr. svarer ca. til 1 kg.

Det afhænger også meget af om hesten går på græs hele dagen, dens foder stand og dens mængde af strå foder, hvor meget ens hest skal have. Prøv at få en til at regne en foderplan ud for dig,.?

• #7   5. mar 2008 Vi bruger det også i vores stald og det er bare kanon. Det er kun lige plagene og avlshopper der skal have lidt ekstra vitaminer men det er også fordi jeg køber det til ridehestene, man kan jo få en specielt til avlsdyr.
    Men rigtig godt. Ponyerne får ca. 1,5 kg. dagligt sammen med 4 kg. ensilage og halm. De store får ca. 6 kg. daglig sammen med 4 kg. ensilage.
    Tror faktisk endda de tilbyder at lave en foderplan til din hest hvis du køber foder derude men er ikke helt sikker smiley

• #8   6. mar 2008 okay så passer det nok også med de 4 kg (måske kun 3,5 når han kommer i god foder stand igen) min skal have han går på fold hele dagen men ingen græs nu men der er en big balle hø de kan spise af så får han ca. 1/2 balle hø og 1 balle halm om dagen.. tak for de gode råd. det er fordi jeg bruger det foder nu men der er mange der siger det er dårligt og de burde ikke have så meget.. så jeg blev lidt forvirret. min hest er belvet lidt tynd jeg har lige givet ham en kur mod bendel orm så jeg håber det hjælper smiley

Kommentér på:
foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce