{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Hvad ville du gøre grine eller ej {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige om jeg må skrive det her, men ville gerne lige hører jeres svar. skriv hvis jeg ikke måtte skrive det her

men altså her igår, min far, min bror og jeg har været på ferie på rømø siden mandag.
og så lige 100 m fra Lakolk, lyskrydset.
der mistede vi vores campingvogn dvs. den hoppede af.
Så lige som på film. vi så vores camping vogn på siden af vores bil. den ændrede retning og kom over i modsatte vejbane. heldigvis kom der ingen mod kørende. medens den rullede, selvom håndbremsen var blevet trukket da den røg af. den havde dårlige bremsere fandt vi ud af. men altså den rullede over mod den anden vejbane og lige ned i grøften og der stoppede den ret så pludseligt. så en gasflaske røg igennem sådan et lille rum foran. og inde i campingvognen var skabene rykket løs og det lignede en slagmark.

Men ja, så skulle vi have alle ting fra vognen over i vores bil. og på vejen, var der nogle der konkret åbnede vinduet på deres biler og grinede os lige op i ansigtet. og råbte alt muligt. det gjorde mig ret gal. så
nu ville jeg lige høre om i ville have grinet eller om i havde gjort noget andet. eller en tredje ting


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du gøre grine eller ej
Kommentér på:
Hvad ville du gøre grine eller ej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce