{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Uheldig? {{forumTopicSubject}}

Puha - i går var jeg ude ved Kavello - og skulle absolut ride uden sadel - hvilket jeg gør ofte.. (rider self også med bidløst hovedtøj)
Nå, men i går var Kavello temmelig fremadgående - hvilket han aldrig plejer at være..
Men dumme Maja ville alligevel i galop, på trods af at jeg knap kunne holde fast i trav - og så endte jeg i sandet.. Nå, men jeg skulle da op igen, basta - og galopere igen - denne gang ryger jeg sandelig af igen - denne gang lige ved den eneste skammel der er på hele ridebanen smiley
- Igen kommer jeg op - godt mørbanket, og får reddet en lille runde i galop, inden jeg traver og skridter ham af igen smiley

Jeg har fået tal på mine skrammer i dag - og er nået frem til følgende: Meget øm venstre hofte (kæmpe mærke), øm venstre skulder/ryg (pga hoften går jeg ud fra), Øm i armene, blå mærker hist og pist, en hudafskrabning på venstre albue - og samt en lidt øm næse, pga ridehjelmen.. Så ikke noget alvorligt smiley

Men nu er jeg så så heldig, at der var en derude, der tog billeder (Vibeke N herinde fra) - og hun fangede altså "øjeblikket" som en lille serie..

Tag et kig - og kommenter gerne:
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=96327


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldig?
Kommentér på:
Uheldig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce