{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

ondt i ryggen,.? {{forumTopicSubject}}

hvordan tjekker man om sin hest har ondt i ryggen?
har set fler som køre to finger på hver sin side af ryg søjlen, og ser om hesten reagere ved at trækken ryggen ned,. men er det den rigtige og gode måde? alså jeg ville måske finde der rigmlig ubehageligt vis nogle gjorde det på mig,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i ryggen,.?
  • #1   28. jan 2009 Det er også den metode som jeg bruger smiley
    jeg kender og tror ikke rigtigt der er andre end den metode, og det er jo kun et kort sekund smiley Syntes heller ikke rigtig det er den bedste måde, men kender desværre ikke andre smiley

• #2   28. jan 2009 kigger lige med.. bruger selv den med rygsøjlen, for det jo ikk på selve rygsøjlen man kører, men ved siden af, og man skal jo ikk trykke hårdt, så det gør lige så ondt som hvis du kører ved halsen

• #3   1. feb 2009 ja min har haft ryg problemer .. og der gjorde selv dyrlægen sådan.. han er godt nok også lidt mere rutineret til at kunnet se sådant noget på en hest .. han ved hvor han skal gøre det og hvordan .. men hvis din har ondt så få en dyrlæge ud.. og få noget massage til hesten .. og du må så ikke ride den i hele den periode hvor at den ha ondt i ryggen ..

Kommentér på:
ondt i ryggen,.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce