{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Åhhh... P... {{forumTopicSubject}}

Det har bare været en lorte lorte lorte uge/weekend som netop er sluttet af med, at Fiddibussen jordede mig ned i et frontalt spring frem.
Nå, men for lige at læsse lidt af til dem der gider læse det:
Min bedste ven fik konstateret modersmærke kræft for 2 uger siden. Han fik opereret en tå væk i sidste uge, og i fredags kom hans prøver på resten. Han har kræft i lymferne. Nå, hyggelig fredag.
Lørdag fandt jeg en kat (IKKE MIN) i skoven. Den var helt smadret i hovedet og der var ikke noget at gøre. Den havde lidt længe og jeg ringede efter falck, som kom og hentede den og aflivede den. Men det var så synd for den. Den var så tillidsfuld og rolig. Det gjorde bare ondt at sende den med falck-manden. Jeg følte bare, at jeg forrådte den. Men jeg har 9 katte selv, jeg kan simpelthen ikke ha' flere. De 5 af dem er allerede redningsaktioner fra tidligere.
Søndag aften ringede min telefon så. Det var min dejlige træners kæreste. Hun ligger på Odense sygehus med smadret kæbe og hjernerystelse. Det skete i torsdags, lige efter hun var kørt her fra. Der går 2 måneder inden hun kan overveje at træne igen hvis hun er hældig.
I dag stod jeg så og nussede Fiona på folden. Pludselig sprang hun frem og tromlede mig ned. Nu ligger jeg på sofaen med ondt i begge knæ, håndled og helt vildt ondt i skulderen. Det er dog ikke alvorligt, men nok til at jeg ikke kan gå super godt og armen er i slynge. Jeg blev sku forskrækket over hvor hurtigt det går. Og jeg savner min træner helt vildt. Jeg havde jo regnet med at have hende på sidelinjen hele vejen igennem og jeg havde regnet med, at have den fornødne hjælp og vejledning. Sikke noget tis! Nu står jeg her, med en plag og ingen træner. Jeg håber bare på, at mine kompetencer slår til, men viden gør bare, at man bliver klar over, hvor lidt man ved, og jeg er pludselig blevet usikekr. Men det er nok bare fordi det gør pisse hamrende ondt over det hele lige nu, og fordi det hele ramler. Overskuddet er bare ikke lige til at blive tromlet ned. Suk. Medfølelse tak smiley Og sorry, jeg orker ikke at være sjov eller 'enlightened' i dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhh... P...
  • #1   6. apr 2009 Nåh jo.. min træner var kommet galt af sted med en hest

  • #2   6. apr 2009 Ej hvor er det en trist uge for dig.. Håber den nye bliver bedre...

    Og hvad angår Fiona: Man lærer jo hele tiden af sine fejl, så det skal nok gå:-)


  • #3   6. apr 2009 Ja det er da en røvsyg tid du har været ude i, føler med dig smiley

  • #4   6. apr 2009 Kære Pauline.

    Kender det godt, nogen siger at man kan være født under en uheldig stjerne, men hos mig er den ikke uheldig, men slet og ret rådden til tider, af alle rådne stjerner man kan være født under, er min godt nok den "rådneste", så kender det udemærket, men bare læs af på os, når det hele er møg.

    Uheldigt med din ven, men støt ham alt det du kan, det har han brug for.
    Sikke noget med din træner, men det sker jo engang i mellem med arbejdet med heste, er du i tvivl mht. din træning, så spørg os herinde, du er også velkommen til at ringe til mig hvis du har brug for et godt her og nu råd.
    Mht. den lille bandit, så ja det sker jo, men husk at mange føl springer fremad når de bliver bange eller fosskrækkede, så pas på med at stå der, men hmmmm godt råd............ sikkerhedssko og knæbeskyttere, ridehjelm og sikkerhedsvest samt handsker, så burde du være klar til en ny omgang med hende ;o)

    Trøste kram og tanker

    Mvh. Karina


  • #5   6. apr 2009 Ja man må da sige det hele er imod dig fortiden, stakkels dig. Kan trøste dig med at det ikke kun er dig der får knubs og nedelag når man har en lille unghest men heldigvis er der flest gode timer med dem og de overskygger de trælse oplevelser smiley

    Åhhh nej er det Malene der er kommet så slemt til skade ??? Godt der ikke skete mere med hende selvom det nu er alvorligt nok og av av det har gjort ondt.
    Aidan skulle ellers have været i træning hos hende nu til Maj, Suk :´-( Det vigtigste er hun kommer på højkant igen... Du må hilse hende mange gange og ønske hende god bedring hvis du snakker med hende før jeg gør..



  • #6   6. apr 2009 Glemte da helt at ønske dig rigtig god bedring smiley

  • #7   7. apr 2009 Hej Pauline,
    Først vil jeg sige at jeg er ked af at høre det med din ven og din træner.. Det har da bare været en rigtig møg uge...

    Derefter vil jeg sige, at glem da bare alt om Fiona til du føler dig klar, om det så først er når din træner er klar. Hun bliver ikke en vild krabat af bare at stå. Og vil du gerne have hende trænet lidt, så ringer du altså bare!!! -Så skal jeg nok komme og hjælpe med hende. Du skal ikke tøve! smiley

    Knus og kram fra mig


  • #8   7. apr 2009 Hov, glemte da lige at fortælle, at fredag også var den dag hvor Victoria fik et astmatisk tilfælde og jeg måtte ha' vagt-dyrlægen ud smiley

    DOG... Slået ud er jeg ikke, og i dag, gik jeg i gang med at træne lidt med Fiddibussen igen. Ikke om damen ville bakke og hun moslede mig bare ned hele tiden. Men så gik jeg lige på afstand og tænkte lidt. Og så... *klø klø klø*.... vil du være rar at bakke? og når hun så bakkede, fik hun klø-tur igen. Til sidst fes den ind. Man bliver kløet, når man står på afstand. Hun virker dog til at være helt desperat efter at blive kløet. Jeg tror, at meget af hendes tromlen er fordi hun prøver at bruge mig som klø-pind... Er det racen eller er det føllet der er så klø-sygt, eller er der noget galt med damen???

    Jeantette, du er altid velkommen. Nu hvor Malene ikke er der, er al sparring og hjælp kærkommen. Jeg er jo en anelse på bar bund, men det går jo i bund og grund godt. Jeg tror, at jeg har svært ved at sætte grænser for hende, fordi de små og Kalle er så sensitive, så jeg er meget forsigtig og stille omkring dem. Jeg tror, at Fiona skal håndteres lidt mere 'sømands-agtigt', og det kan jeg ikke finde ud af. Når jeg giver små signaler, tror hun vist, at jeg prøver at være hendes bedstetste klø-pind. Umiddelbart tror jeg, at hvis jeg sparkede hende hårdt, ville hun bare syns det var deeeejligt at jeg endelig kløede til. Jeg er klar over, at det måske lyder som om at der er masser af problemer, men det er altså bare fordi at jeg er lige ved at lave et indlæg, bare hun slår en prut...

    I dag vrinskede hun HØJT da jeg kom ud på folden. Det er første gang hun har gjort det smiley Hun er også blevet flink til at spise hendes mad og der er altså mest problemer med det der kløen... Hun klør sig op af alt.


  • #9   7. apr 2009 Mette: Jeg håber da, at hun er klar igen i midt/slut maj... Det satser jeg da i hvert fald på...

  • #10   7. apr 2009 Oki, du er nu sej med alt det gå på mod, godt at høre du ikke lige sådan bliver slået ud af kurs smiley Mon ikke det er fordi de fælder så meget at de gerne vil bruge os som klø pind ?? smiley

    Ja vi må krydse finger for Malene kommer sig hurtigt, ikke mindst for hendes egen skyld..


Kommentér på:
Åhhh... P...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce