{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer.
  • #1   18. maj 2009 Personligt ville jeg vælge at forsikre en hoppe med livs-, ansvars- og sygeforsikring. Min egen hoppe har jeg forsikret for 50.000 kr. i livsforsikring... men hun har papirer, og beløbet er den sum, jeg har givet for hende. Så jeg vil mene, forsikringssummen afhænger lidt af, hvad du har givet for din hoppe. smiley

  • #2   18. maj 2009 Hvis du er medlem af frieserforbundet får du 20% rabat hos Alm. Brand.

    Min er sygeforsikret, livsforsikret og uanvendelighedsforsikret for 70.000 kr. og det giver jeg lige knap 5.000 for om året.

    De dækker 75% af dyrlægeregningerne og 50% i uanvendelighed.


  • #3   18. maj 2009 Min er livs og sygeforsikret i Dansk Hesteforsikring - og ikke mindst uanvendelighedsforsikret. Sidstnævnte blev jeg på det kraftigste anbefalet af flere som havde stået i den situation at deres hest var blevet ubrugelig, men ikke syg nok til en aflivning. Dermed stod de med en hest der var uanvendelig og dermed værdiløs.

    Jeg sammenlignede dengang aml. brand, Tryg og min nuværende, hvor sidstnævnte for mig var billigst og bedst for den sum jeg valgte. Min svarer ca. til købssummen for min hest, som de også anbefalede.


Kommentér på:
Forsikringer.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce