{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.469 visninger | Oprettet:

Dårlig erfaring med Naturhesten {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Er det virkelig rigtig, at jeg er den eneste, der har rigtig dårlig erfaring med Naturhesten i Hørsholm?
Jeg har en hingst på fire år, der gentagende gange har måtte få skiftet sadel, da de efter få ugers brug slet ikke har passet ham, trykket eller noget helt tredje. Han er meget bred, rund og har fyldige skuldre, samt jeg er meget kræsen med, hvordan mine sadler ser ud.
Så vi fik anbefalet en bomløs dressursadel fra Naturhesten, og kvinden var da også sød og hjælpsom, da vi først kom derned. Vi fik en sadel i et nummer for lille med hjem, så jeg lige kunne se, om den passede mig.
Og det gjorde den bestemt ikke! Og Swoop, ja, han skød skuldre og værgede sig. Men vi tænkte, at det nok var fordi at sadlen var lidt for lille.
Så vi bestiller den samme sadel i en lidt større model, så den passer på ham - Og venter.
... Og venter.
.... Og venter.
Gentagende gange ringer vi derned, men får afvide at de stadig ikke er sendt fra fabrikken, og vi bliver efterhånden utålmodige - For det var en dyr sadel - Og vi følte os næsten bundet til at købe den, fordi den blev specialbestilt.
Og vi venter og venter, stadig uden at have en sadel at ride i, og tilsidst - Ja, så annullerer vi handlen, fordi der er gået næsten tre-fire måneder!

Det er ikke fordi jeg vil sable Naturhesten ned, men hold da fast, en DÅRLIG service - Og vi var endda nede i deres lille butik/lager PERSONLIGT, så det er ikke engang foregået over telefon eller mail. Er jeg virkelig den eneste, der tager afstand fra den butik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig erfaring med Naturhesten
Kommentér på:
Dårlig erfaring med Naturhesten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce