{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hvad fejlede han? {{forumTopicSubject}}

Heej smiley
Det var sådan at i dag der havde jeg aftalt med en der hedder Anne at vi skulle skridte en tur i skoven sammen, nu hvor Cody ikke var halt mere...

Det har så regnet en masse, og da Cody kommer ind så ryster han utroligt meget, men bliver bedre efterhånden han får varmen og ikke står ude i regnen mere ( Skal siges at de har læskur ) men så sadler jeg op, og får siddet op, og vi rider ud på vejen, og der begynder han at trippe sidelæns, og kommer så ud på en stubmark, og jeg tror så bare at det er fordi at han er frisk fordi han ikke har været ude og ride i et stykke tid..

Så begynde han at bukke lidt med mig. Så vender jeg om, og vil ride ind på banen, for at se om han bliver ved, Så stopper han lige før indgangen ind til ridebanen, så prikker jeg lidt til ham, og så skynder han at vende sig om, og stejler så i fuld højde med mig, så vi er ved at falde bagover ( Blev dog siddende på, utroligt nok )

Men vi tog sadlen af, gav ham rebgrime på og tog et tov og gik med ham ude på banen, jeg lod ham gå ud på en volte og han blev ved med at stejle , og bukke, så begynder han så meget kraftig at skrabbe i jorden, og sparke ud med bagbenene, og ligge sig ned, på de mest mærkligste måder. Så da det hele tiden kunne blive værrere når vi går med ham, så sætter vi ham ind i boksen, og så kommer min mor for at se det, og så til at starte med så er der intet, men så efter vi har gået lidt udenfor så begynder det igen.

Vi ringede til dyrlægen og spurgte hvad vi skulle gøre. Vi skulle lade Cody stå inde i 2 timer, hvor han skulle faste, og bagefter skulle han på fold og så skulle jeg observere ham.

Så fastede han i 2 timer og kom på fold, og nu er der ingenting?

Hvad kan havde fejlet?
Har det kunne være en start på nyreslag?

Undskyld det blev langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejlede han?
Kommentér på:
Hvad fejlede han?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce