{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Diagnosen!!! {{forumTopicSubject}}

Så er Lego kommet hjem fra Rynkeby hesteklinik, hvor han var for at blive røntgenfotograferet i halsen. (mere om det : http://hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=513617 )
Så nu har vi altså fået diagnose for min lille dreng.
Den lyder som følgende: der er røntgenforandringer i hans hals og en af hvirvlerne (C6) sidder lidt skævt. Det betyder at min 6-årige dreng har slidgigt i halsen :o(

Det gode er at det ikke er så slemt endnu, og med en behandling der kan stoppe processen, og med følgende cortaflex behandling kan der være mange år tilbage i bassen :o).

Vi må næsten alt, han må bare ikke gå til biddet/ i holdning mere, medmindre han selv gør det. Men vi må stadig gerne ride og arbejde med resten af hans krop, han må sågar springe, hvis han vil =o)

Der er egentligt ikke noget spørgsmål her, jeg er bare så lettet over at bassen får lov at leve og ha` det godt, at jeg lige skal have det ud =o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diagnosen!!!
  • #1   9. okt 2009 SKØNT at høre smiley

    Nu ved jeg ikke om du havde regnet med ham som dressur eller spring hest....

    men bare det at du må ride... og hvis talentet er for spring, kan du jo stadig ride stævner osv smiley

    tillykke (ja det er gode nyheder i mine øre, for du får lov til at ride din dejlige hypper)


  • #2   9. okt 2009 Tusind tak skal I have =o)
    Han er jo avlet til at skulle springe. Men da hans ene skulder stritter noget, tror jeg ikke at jeg kan få ham rundt på en springbane, men bare det at vi må springe er jo fantastisk =o)
    Jeg overvejer lidt om vi skal prøve kræfter med jagter og distance ridning i fremtiden, hvis han kan og vil...
    Nu må vi lige prøve os frem og se hvor meget vi kan =o)


  • #3   9. okt 2009 jagter kunne da være fedt smiley

  • #4   10. okt 2009 Sandie L: Ja, har faktisk gerne villet ride jagt længe, så nu er muligheden der. Vi må jo faktisk alt, bare han selv vil være med :o)

    Paraplyerne: Ja det er skønt

    Anita R: Ja det er faktisk rigtig dejligt at vide. Nu ved jeg hvad jeg skal gøre for ikke at skade ham yderligere. Det er rigtig rart. Før når jeg red og kunne mærke at han ikke kunne det jeg bad ham om, var frygteligt frustrerende. Især fordi vores tidligere ridelære blev ved med at kalde mig hysterisk, og sige at jeg bare skulle være hårdere ved ham. Godt jeg kunne mærke der var noget galt, tænk hvor meget jeg kunne have ødelagt, hvis jeg bare var blevet ved :o)


  • #5   10. okt 2009 ja godt du lyttede til din mavefornemmelse og din hest smiley

  • #6   10. okt 2009 Dejligt at høre/læse.. smiley

    Held og lykke til jer begge fremover..

    Han er heldig at have en ejer som dig.. som ikke bare skipper ham fordi han nu ikke kan mere..SS..


  • #7   11. okt 2009 Tak til jer alle =o)

Kommentér på:
Diagnosen!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce