{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Dilemma.. Skal jeg tage hjem? {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske ved, går jeg på efterskole - med min hest.
Nå, men der er altså ubrudt en 'epidemi' her på skolen - folk hoster, er snottede, har ondt i halsen, feber og alt det der.. Selv lå jeg syg i mandags, og har det egentligt heller ikke røv godt..
Nu har de så bedt alle de syge om at tage hjem - fordi ellers risikerer vi at der kommer myndigheder og tjekker hele bunken for svineinfluenza og andet sjovt.. Og for at vi ikke smitter resten af eleverne! Mit problem er her, om jeg skal tage hjem.. har ikke feber, men er bare generelt smadret, træt, har snot over det hele, og hoster konstant, uden at der sker en skid >< .. men det er ikke noget der normalt ville få mig til at blive hjemme fra skole, og derfor kan jeg ikke lade være med at føle at det ville være en anelse pjække-agtigt.. Har virkeligt lyst til at tage hjem så jeg kan få sovet ud og blive frisk igen, men ville også have det dårligt med at tage hjem fra min hest..
HJÆÆLP ><
hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma.. Skal jeg tage hjem?
  • #1   4. nov 2009 din hest bliver jo passet også når du ikke er der og hvis du er syg ja så hjem og blive rask. men for en gang snot og hoste som du selv siger ikke var noget du ville blive hjemme fra skole af, så nej syntes du skal blive, du skal nok komme på toppen igen, og det er ganske almindeligt at folk er syge på den her tid af året.

    og hvis det er så slemt som din skole mener ja så enten bliver i sat i isolation eller også sendes i hjem og så har du ikke et valg...

    god bedring


Kommentér på:
Dilemma.. Skal jeg tage hjem?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce