{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Longering og strøelse af halm. hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
jeg har to spørgsmål som jeg håber i kan besvare (:

1. Jeg vil meget gerne begynde at longere min unghest, da han skal have lært galopsignalet. Men jeg vil helst ikke bruge en longesnor, da jeg går meget ind for " fri " longering. Derfor tænkte jeg på at lave en cirkel ud af pæle og reb. Jeg ved dog bare ikke hvad cirklens dirameter skal være, før det er passende for hesten? Jeg ved godt at heste ikke har godt af blive longeret i cirkler, men regner med max. at gøre det 3 gange i måneden, og vil derfor spørge jer, hvad i synes diameteren skal være, ?

2. Mine 2 heste går i løsdrift, så de står derfor i meget mudder både inde og ude. Jeg strøer tit halm indenfor, men problemet er at hesten spiser det med det samme, sådan så de stadig ikke har noget tørt leje. Jeg har prøvet at fordele halmen så godt jeg kunne, og blande det lidt med Puha'et så de ikke fik lyst til at spise det. Men intet hjælper. Nogle der selv har løsdrift, og strøer hamlen på en bestemt måde så hesten ikke spiser det hele? er jo bare bekymret for at de får muk, hvis de ikka har et ordentligt tørt leje indenfor.
tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Longering og strøelse af halm. hjælp
Kommentér på:
Longering og strøelse af halm. hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce