{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

det går KUN fremad! (-: {{forumTopicSubject}}

heej HG smiley

jeg vil bare lige ud med det, det betyder SÅ meget for mig hvis i læser det hele smiley

jeg startede på felix for 4 måneder sådan, hvor han var helt stiv i nakken og knapt nok kunne noget. (pga ejeren ikke red tit, og den anden part var tit syg) . jeg begyndte at ride ham rigtig tit i dressur og tur. han fik lidt kondi, og vi begyndte at springe. han viste ingen kapacitet første gang. men jeg måtte tro om, efter 3-4 gange, sprang vi 1 meter. og idag springer vi LC & LB til stævner og klar til en LA (4 måneder efter jeg begyndte at ride ham).
han er nu overhoved ikke stiv i nakken, og kan gå ned og bukke nakken rigtig flot i alle gangarter. han er påbegyndt sidebevægelser, og kan lave overgange til mindst 8 , ville jeg sige .. smiley
han er begyndt at løfte benene når vi rider dressur, og snart skal vi starte vores første dressur stævne, bare en lille LC1 .. så han er gået fra ingenting, til en RIGTIG dygtig pony :')
jeg er SÅ stolt!
<i>det skal lige siges, at da ejeren selv havde tid, gik han rigtig dygtig dressur som han gør idag.. så det har ikke været nogen stor kamp med <b>dressuren</b> </i> smiley

måtte bare lige fortælle det :')

kig gerne forbi ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det går KUN fremad! (-:
Kommentér på:
det går KUN fremad! (-:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce