{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

øv, hvorfor lige nu :-( {{forumTopicSubject}}

hvorfor skal sådan noget også ske nu smiley

min mand gled på vej hjem fra arbejde igår pga sneen. Han har kun 400 meter at gå, men da han var halvvejs gik det galt.
benene smuttede væk under ham og han hørte to knæk. Han ringede mig op og sagde det var helt gal, så jeg smed hvad jeg havde i hænderne og gik derop så hurtig det nu var muligt.
vi fik ham hentet i ambulance som lige kunne snegle sig afsted med 40-50 km i timen, men vi nåede da frem.

efter timer på hospitalet fik vi endelig dommen, benet fra brækket 2 steder og han skulle opereres. Der blev lagt en midlertigdig gips og så han blev indlagt da det var det nemmeste.
hvornår i dag han skal opereres ved vi ikke endnu smiley og om han kommer hjem til jul ved vi heller ikke, men jeg håber det, og håber at han har det godt nok til at han ville kunne hygge sig smiley

Det skete ved 16 tiden i går og jeg var først hjemme ved 22.30 tiden. Laurits(katten) kunne slet ikke forstå hvorfor min mand ikke kom hjem, de er rigtig perlevenner, så de savner nok hinanden.

øv øv, kryds fingre for at operation går nemt og at han får det godt nok til at komme hjem og holde jul.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv, hvorfor lige nu :-(
  • #2   23. dec 2009 øv øv øv det er da godt nok uheldigt for ham. Håber at I får en rimelig god jul alligevel;-)

  • #3   23. dec 2009 øvbøv og av for den da håber sandelig i kræver erstatning for nogen har ansvaret for a der er skovlet og saltet

  • #4   23. dec 2009 vi har taget billeder af stedet som det så ud da han faldt, så vi har da lidt beviser. samt, ejeren af stedet kom ud mens ambulancen holdte der.

    nu må vi lige se hvad det ender med.

    mange tak for jeres svar. Jeg skal snart ud på sygehuset til ham, men jeg ved stadig ikk hvornår i dag han skal opereres.


  • #5   23. dec 2009 Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan, for at det hele vil gå godt og han kommer hjem inden imorgen aften...

    Ved at der før er givet lov får at folk kan komme hjem til jul, hvis det ikke er noget kristisk, og hvis de evt kommer tilbage dagen efter...

    Men jeg er sikker på at det hele nok skal gå godt... Julen er miraklernes tid...

    Rigtig glædelig jul...


  • #6   23. dec 2009 Åh øv da også!!! Stakkels jer - ikke mindst din mand! smiley

    Håber, han trods alt når hjem til jul... Rigtig god bedring til ham. smiley Og så håber jeg, han måske kan få noget erstatning fra personen, som ikke har fået saltet sit fortov... smiley


  • #7   23. dec 2009 Øv det var da en træls ting her lige før jul:o(

    God bedring til manden -håber han snart er på toppen igen:o)


  • #8   23. dec 2009 Åh for pokker. Sikken da noget

    Min lillebror kørte også galt igår morges på vej hjem fra arbejde (snerydning), hvor bilen endte på taget. :o(
    Så sammen med vejret der betød at min kærestes forældre ikke kunne komme frem (Esbjerg til Århus), så endte vi med at aflyse hans fødselsdag, så han kunne få et lift hjem til Esbjerg med nogen der var i Århus for at hente en bil.


  • #9   23. dec 2009 så er jeg endelig hjemme efter en hel dag på hospitalet. vi har ventet og ventet, men endelig blev han opereret kl 17 og ca kl21.45 kom han tilbage på stuen. hvordan det er gået får vi først af vide i morgen, men han har det ok, så forhåbentlig kan han komme hjem i morgen. så er det bare hvordan han har det der afgør om det hedder jul med familien eller derhjemme på sofaen bare os to.

    jeg er godt træt nu, så jeg skal bare have lidt aftensmad inden jeg hopper på hovedet i seng.


Kommentér på:
øv, hvorfor lige nu :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce