{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Må jeg gerne have lov til... {{forumTopicSubject}}

... at prale lidt af min dejlige følle-basse??? Altså ham her: http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/1791421.jpg

Nu er det jo således, at vi er godt og grundigt sneet inde heroppe i det mørke Nordvestjylland... og det gælder også hestene! Der ligger en godt og vel 1½ meter høj drive og spærer stalddøren, og store dele af hegnet på foldene er simpelthen begravet i sne. Så hestene fik lov til at blive i stalden i dag. smiley

Men nu er det jo ikke hver dag, man sådan lige får en ekstra "hjemmedag", så jeg ville gerne bruge noget af den på hestene. Og hvad gør man så, når alle udendørs aktiviteter er udelukket?? Jo, man giver hele banden en ordentlig omgang børstning og striglning! smiley

Og så var det, vidunderbarnet (Falle) pludselig gav mig endnu en idé... smiley Midt i, vi stod og nussede og hyggede, besluttede banditten sig nemlig for at hugge min hat! Egentlig er det min "fine" plyshat, som jeg plejer at bruge til fine lejligheder... det er det ikke mere. For af kom hatten, og så stod møgungen ellers bare der med tingesten hængende ud mellem tænderne og kiggede dybt uskyldigt på mig. *GG*

I det øjeblik slog det mig: Hvorfor dog ikke lære ham at gøre det hat-trick på kommando???
Altså gik vi igang! Og Falle syntes, det var skideskægt! smiley Alt i alt trænede vi i cirka 10-15 minutter, og til sidst kunne jeg faktisk få Falle til at snuppe hatten hver gang, jeg bøjede hovedet lidt frem mod ham og sagde: "Ta' hatten!" Og derefter "give mig den tilbage", når jeg strakte hånden ud efter den. Dyyyyyyyygtig dreng!!! smiley

Jeg er simpelthen bare SÅ stolt af, hvor kvik og lærenem, han er... især, når det er noget, han synes er sjovt (han ER også "vil-ikke-høre-døv" ind imellem). Så sorry... jeg blev bare lige nødt til at dele med jer, inden jeg revnede! *GG*

Hvad har I lavet med jeres hypper i dag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg gerne have lov til...
Kommentér på:
Må jeg gerne have lov til...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce