{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Breddestævne?;)
  • #1   29. mar 2010 nu ved jeg ikke hvad du præcist tænker på, men hvis det er det jeg tror det er, så er det et stævne som i bund og grund er arrangeret af
    Dansk Rideforbund, det er et stævne hvor det gælder om at vinde, men til finalen er der også pris for HM, heppekor og hold ånd.

    Der kan konkurreres i:
    -Pony games
    -Kvadrille
    -hestefodbold
    -stafetspring
    -Team cup dressur - 2 pony ryttere og 2 heste ryttere, rider fra LD - LB, en gang på egen hest og 3 gange på fremmed (finalen)

    og så heppekor smiley

    kan godt være jeg har glemt noget.

    for at komme med til finalen som afholdes på Vilhelmsborg d. 25-27 juni, skal de enkelte klubber have meldt sig til i den disciplin de nu vil med i. så skal det enkelte distrikt planlægge nogle kvalifikationer og vinderen der går så videre til Landsfinalerne (DM?)

    Kan kun sige at jeg har haft positive oplevelser med det, det er utrolig sjovt at være med for i bund og grund handler det om at have det sjovt og hygge sig med de andre.

    Så breddestævnerne går ud på at få bredden med smiley ALLE kan være med til det..

    Håber det var svar nok, ellers er du velkommen til at spørge ind smiley har været med til det 4 gange som rytter og 6 gange i alt, så ved en del om det smiley


  • #2   29. mar 2010 ok takker;)<3

  • #3   30. mar 2010 så lidt smiley

Kommentér på:
Breddestævne?;)

Annonce