{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

OVERVÆGTIG? {{forumTopicSubject}}

Hej (:
Min mor fortæller mig konstant at jeg er direkte fed. er jeg det?
jeg er 166 høj, og vejer 70 kg. (desværre)
er det vildt overdrevent slemt? er virkelig kommet i tvivl..
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=109572 et link til nogle billeder af mig selv (;
og pleas, vær ærlige!
hilsen amalie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OVERVÆGTIG?
  • #1   21. apr 2010 Det var da noget frygteligt noget at sige til sin datter smiley

    selfølgelig er du ikke fed ... du er sku da som du skal være !!

    ved godt man ser alle de flotte modeller, og de er skind og ben de fleste af dem, men de lever sku heller ikke et normalt liv, for at se sådan ud altid. Piger skal sku have lidt former smiley Så vær` du glad for at du er en sund pige smiley

    (måske det er din mor der har et problem) ????


  • #2   21. apr 2010 tak (:
    men hun hagger konstant på min vægt, hun fatter bare ikke man bliver deprimeret af det ..


  • #3   21. apr 2010 Du er slet ikke FED, men du ville ikke tage skade af at få trænet kroppen lidt og måske smide 2-3 kilo.

  • #4   21. apr 2010 marie, tak smiley hvor meget ville du skyde på jeg frem over skal veje?

  • #6   21. apr 2010 **galopgrisen & blondinen** tak (:

  • #8   21. apr 2010 Nu svarer jeg lige på dit spørgsmål til Marie smiley

    Man siger at som barn/ung skal man veje cirka sin højde minus 100 minus 10%.
    Det vil sige:
    Du er 166
    166 - 100 = 66
    10% af 166 = 16
    66 - 16 = 50

    Det er det præcise ideal tal, men man må altid veje minus 10 kilo og plus 10 kilo, da man ikke kan sætte en decidere ideal vægt grundet muskelmasse m.m.


    Det jeg synes du skulle gøre var:
    Prøve at se om du kan komme af med nogle kilo + få trænet en del. Altså løbe ture, mavebøjninger osv.


  • #15   21. apr 2010 Som jeg skrev så mener jeg nu også bare du skal få trænet kroppen, og på den måde vil det overskydende fedt automatisk ryge af.

    Jeg er 165 og vejer 54 kilo, og er netop gået på kur for at slippe af med fedtet.
    Ja jeg er godt nok relativt smalt bygget, men i kan ikke seriøst argumentere for at trådstarter bare har tykkere knogler, hvilket gør hun vejer 15 kilo mere end mig?


  • #17   21. apr 2010 Det er min mening nu (:

  • #18   21. apr 2010 undskyld mit indlæg.... !!!!


    men det er simplethen for langt ude det her....

    for det første burde din mor virkelig skamme sig. sådan siger man ikke til sin datter... !!!!!

    dernæst.. du er slet ikke fed.. du er buttet ja.. men ikke noget der misklæder dig PÅ NOGLE MÅDER...

    jeg kan blive så gal på alle jer unge tøser. der tror i er ved at dø hvis i vejer 5kilo for meget... !!

    jeg har selv været direkte FED og har heldigvis tabt mig rigtig mange kilo.. og er stadig den dag i dag overvægtig...

    det ikke sundt og have sin ideel vægt hvis man ikke trives med den.. derimod er det sundt at veje 5 kilo for meget hvis man så tilgengæld har det godt..

    vægt har sku osse meget og gøre med hvordan man har det med sin vægt... der spiller 5 kilo den ene eller anden vej sku ikke skide meget.. !!

    ihh altså... jeg syntes du er en utrolig smuk pige.. og lidt ekstra på siddebenene misklæder dig SLET IKKE...



  • #19   21. apr 2010 hmmm -
    Jeg har lært hjemmefra, at har man ikke noget pænt at sige, så skal man slet ikke sige noget. Det var der et par stykker der kunne lære lidt af syntes jeg ...

    Hvorfor skrive til en person at hun er "ret overvægtig" ????

    Hvis man er 166 høj, og vejer 70 kg. samtidig med at man er 15 år,
    så er man bestemt ikke i nogen som helst risiko gruppe helbredsmæssigt, og imens man stadigvæk vokser, så må man godt have lidt at gi`af ... man må godt have lidt "hvalpefedt" som man kalder det.
    Det vigtigste er også, så længe det ikke er helbreds skadeligt, og det er det her BESTEMT ikke, så er det bare vigtigt at man har det godt med sig selv, og er glad for den man er...

    Her er en pige hvis EGEN mor fortæller hende at hun er fed ???
    måske hun har brug for lidt opbakning til at føle at hun er god nok, istedetfor at få smidt i hovedet at i også syntes hun er overvægtig ...
    So What - hvis man ikke er model materiale (findes også modeller der ikke er ideal mål skal lige siges) Pigen er sund og rask, og hun er da en super pæn pige ....

    Mit råd:
    tænker man over hvad man putter i munde, og motionerer jævnligt, så skal man nok holde sig i form.

    Obs:
    ved godt hun skriver "vær ærlig" men så skal man jo også kunne se det fra andre sider end "ideal måls skalaen" .....


  • #20   21. apr 2010 dig bla ja ....

    du skriver :
    Så er du altså ret overvægtig?

    Dermed ikke sagt at du er fed, men....?!

    ser jeg ikke nogen grund til at skrive på den måde ....

    kan derimod godt lide måden MITZY - The cake in your life!
    har skrevet det på, det er en pæn måde at få hendes mening sagt på.

    en hver person der får "smidt" i hovedet gentagne gange at man er direkte fed, vil da blive i tvivl, men noget tyder jo på når hun ikke er helt sikker, at hun måske selv var tilfreds nok, men kun grundet hendes mor`s hakkeri er kommet til at tænke så meget over det .....

    Syntes bare godt man kan tænke over hvordan man skriver tingene til andre, det er lidt et ømtåleligt emne, med ens vægt smiley



  • #21   21. apr 2010 Synes du har meget ret i hvad du skriver Stald Damgaard men igen.
    Når hun nu spørger om folks ærlige meninger, så er man også nødt til at være foreberedt på at alle mennesker har forskellige skønhedsidealer.
    F.eks. er jeg selv 165, og jeg synes selv min idealvægt ville være 10 kilo mindre end jeg vejer nu. Det når jeg dog nok ikke, så vælger at starte med at tabe mig 5 kilo.
    Så for mig, som mener at når man har den højde bør man - ihvertfald jeg - veje under 50 kilo, så er det altså svært at sidde og være ærlig og påstå det er helt normalt at veje 70 kilo.

    Var det mig der havde oprettet indlægget ville jeg ihvertfald gerne have haft ærlige svar, og det tror jeg nu også trådstarter vil.


  • #23   21. apr 2010 helt klart man skal være ærlig smiley

    man kan også i nogen tilfælde være FOR ærlig .... gg

    Og igen, man kan sagtens skrive det på en pæn måde, så det ikke behøver gøre nogen kede af det ....


  • #24   21. apr 2010 hej alle, jeg er virkelig glad for jeres kommentare (; nogle langt mere nyttige end andre (:
    tror jeg vil sætte som mål 5 kg. til start og det skal tabes inden 3 uger .. så må jeg se hvad der sker (: og tja (;
    tusind tak for hjælpen!!!!!!!


  • #26   21. apr 2010 hm, så 3 kg på 3 uger (: det passer vel fint nok ..

  • #28   21. apr 2010 jeg må se på det (; vil bare begynde at ændre livstilen mere, og ride nogle flere heste smiley

  • #30   21. apr 2010 2 kg om måneden (: og så bare en masse ridning, og masse vand og frugt (:


  • #32   22. apr 2010 Frederikke, har samme kropsbygning på billederne (; det var mere håret jeg mente med at de var gamle.

  • #33   22. apr 2010 okay, har altid haft store lår, aftersom de er enormt muskeløse, ligger til familien at sætte store muskler på lårene, og bestemt skal have strammet min mave grundigt op, og ogs armene (; men det med armene skal også rettes op, men det m komme efter maven (:

Kommentér på:
OVERVÆGTIG?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce