{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Overvægtig???? {{forumTopicSubject}}

Min pony er lidt overvægtig og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham for at han taber sig ?? han får lidt over en 1/2 øse morgen og aften og om aften bliver der strøet med halm og så får han hø/wrap. Og der er ikke meget græs på foldene. Men han er en konkurrence hest så jeg kan ikke rigtig sætte ham så meget ned fordi han skal også have noget at køre på .;-)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvægtig????
  • #2   23. jun 2013 Først er du nok nødt til at skrive, hvad det er han får "lidt over ½ øse" af?
    Samt hvor meget hø/wrap får han om dagen? Hvor lang tid går han på græs?

    Det er ikke nødvendigvis nødvendigt at tilføje en masse andet end vitaminer og mineraler til en "konkurrencehest", hvis den både går på græs og får hø/wrap, da der er energi i begge dele.


  • #3   26. jun 2013 Ja, vi bliver nok nød til at vide hvilket produkt han får og hvor meget hø og wrap han får.

    Hvis man forestillede sig at man skulle starte på ny, så skulle du kun give ham rette mængde vitaminer og mineraler (der er så mange gode produkter på markedet), stille ham på træpiller eller spåner samt give ham 1,5 kg hø/wrap pr. 100 kg hest pr. dag + græs + frisk vand døgnet rundt.


Kommentér på:
Overvægtig????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce