{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Overvægtig {{forumTopicSubject}}

Hej skønne hg piger
Jeg har et problem jeg vil super gerne tabe mig vejer omkring 89kg og er 180 høj men har et problem fordi kan ikke løbe eller hår træning hvor jeg bruger min fod da jeg har en klumpfod så skal være kost som virkelig går hurtigt med af tabe sig eller nogen slanke piller som gær jeg virkelig hurtigt taber mig da jeg super gerne vil være model håber i kan hjælpe mig i plejer være super gode knus herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvægtig
  • #1   3. apr 2013 Lidt stave fejl er lidt træt HeHe smiley

  • #2   3. apr 2013 Jeg vil altså ikke mene du er overvægtig overhovedet smiley

    Hvorfor blive en bønnestage for at være model? De fleste er da så grimme i forvejen, hvorfor flere af dem? Hvis folk mener du har model potentiale så præsenter dig som du er! smiley

    Og så må jeg spørge lidt dumt. Men hvilken form for model? For en af de "normale" modeller kan det jo ikke være med din fod?


  • #3   3. apr 2013 Kød, æg og grøntsager. Og motioner det du kan holde til..

  • #4   3. apr 2013 Hold dig fra slankepiller og hurtige kure!!! smiley

    Jeg vil gerne slanke min mavedelle, og jeg kan ikke lide at løbe fordi jeg får sindsygt ondt i ryggen af det.
    Derfor er min plan at genoptage den kur jeg påbegyndte inden min studietur og ferie. Nemlig at spise 3 sunde hovedmåltider, sunde måltider ved siden af, cutte sukker, fedt og unødige ting derovre af ned på et minimum så meget af tiden som muligt, og generelt bare ændre mine dårlige vaner. smiley
    En af mine værste vaner er den med liiiige at tage lidt sødt efter skole fordi jeg er sulten. Den er nem at afværge ved at have frisk frugt liggende eller have en ekstra bolle med jeg kan spise inden jeg tager bussen.

    Derudover hjælper min kæreste mig med at ligge en motionsplan som inkludere noget styrketræning og sådan noget, og nogle sjove øvelser, som jeg kan udføre. Jeg er i rigtig elendig form nemlig. smiley

    Du skal huske på at der findes rigtig mange motionsformer som ikke har noget med løb eller træning af fødder at gøre, og ting du kan udføre siddende og liggende. smiley
    Prøv bare at tjekke på youtube, der er massere af guides! smiley


  • #5   3. apr 2013 hold dig fra slankepiller og hurtige kure, de fucker med dit stofskifte..

    spis sundt og varieret, spis lidt af gangen men spis ofte.
    dyrk alt den motion du kan, gå, cykel, mave/ryg/armbøjninger, hver eneste lille ting tæller i det samlede regnestykke...

    men når det er sagt så er du altså ikke overvægtig. du står sandsynligvis i samme situation som jeg selv, at det du har er placeret lidt "forkert" og det rettes der op på ved at træne træne træne smiley


  • #6   3. apr 2013 Hurtigt resultat - det vil de fleste.

    Proteiner og grøntsager + masser af vand. Ingen kulhydrater, dvs ingen kartofler, pasta, ris, hvidt brød (eller brød overhovedet), etc.

    Jeg kender en del, som har været på dukan-kuren med god effekt - et varigt vægttab, hvis man følger den.

    Reglerne for vægttab er egentlig simple, men du blir nødt til at læse en del og sætte dig ind i HVAD og HVORDAN kost og kostændringer betyder for dig og din krop.



  • #7   3. apr 2013 Undgå ting med højt glykemisk indeks smiley

  • #8   3. apr 2013 Der er bare et minus ved at tabe sig igennem kost.

    Det er du skal blive ved med at holde den kost... Det gad jeg personligt ikke smiley


  • #9   3. apr 2013 Min papmor har tabt sig 30 kg udelukkende ved at ændre kostvaner - hun spiser simpelthen bare mindre af alt :-).
    De næste 8 kg. hun tabte var ved at dyrke motion, og det bliver de sidste 10 også.
    Også er vilje også en god ting ;-).


  • #10   3. apr 2013 puha, nu har jeg aldrig været overvægtig, men jeg fik hest hjemme (dermed en masse arbejde hver dag) og jeg har tabt mig 12 kg. på bare dette i løbet af et år.

    Nu er jeg godt nok lidt undervægtig, men det er ok ikke farligt ;o)


  • #11   3. apr 2013 Jeg bøvler selv med div. kropslige skavanker, og er rigtig glad for at motionere på Cross-Trainer i fitness centeret. Den skåner mine knæ, min lænd og får virkelig pulsen op smiley

  • #12   3. apr 2013 Spis det du plejer - men spis mindre. Du spiser åbenbart mere end du forbrænder og det er den eneste livsstilsændring du med garanti vil tabe dig af. En masse "hokus pokus kure" vil ødelægge din forbrændig og du vil i øvrigt blot tage de ekstra kg. på når kuren er færdig. Dit stofskifte ændrer sig hver 8 år, så der bør alle omlægge deres kost derefter - såfremt de ikke vil ændre vægt naturligvis.

    Motion er godt for helbredet - men vil unægteligt gøre at du tager på da man bliver meget sulten af at træne - og det er de færreste der har disiplin til ikke at spise mere efter motion.

    Held og lykke med det smiley


  • #13   3. apr 2013 DD : 80% af et vægttab er kost og kostændringer. Fakta.

  • #14   3. apr 2013 Louise

    Det tror jeg heller ikke jeg har sagt det ikke er? Jeg siger blot man bliver nødtil at holde den kost, og det gad jeg personligt ikke. Så vil jeg hellere tabe mig på motion smiley


  • #15   3. apr 2013 Du taber dig ikke af motion smiley

  • #16   4. apr 2013 Hej skønne piger. Tak for alle svar spiser aldrig slik eller chips eller andet slik!
    Jeg spiser meget sundt og har jo hest så rider nok omkring hverdag. Og omkring model vil jeg gerne være undertøjs model smiley


  • #17   4. apr 2013 Du skal bare i gang med noget motion uden vægtbæring.
    Her kan nævnes træning på en cross trainer, cykling, roning og svømning - alt sammen ret tilgængeligt.

    Mht. mad: Spis når du er sulten, og stop med at spise når du er mæt. Lad vær med at hyggespis foran fjernsynet.
    Gør altid sunde valg, også når du snacker.


Kommentér på:
Overvægtig

Annonce