{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inseminering
  • #1   24. maj 2010 du er velkommen til at ringe 26216231
    mvh katja

• #2   24. maj 2010 jeg har lige fået insinemeret min hoppe og jeg fik først taget svaber og så kunne dyrlægen se hvordan ægget ser ud også kommer hun ud og insemineret hende på det rigtig tidspunkt...ja ialt ialt kom det til at koste 4000kr for start til slut...hun kom ifol i 1. hug.;-)

• #3   24. maj 2010 Jeg har næsten lige fået insinemeret min hoppe. Da hun kom i brunst ringede jeg til dyrlægen, de kom og scannede hende, hun kunne insemineres dagen efter, så jeg bestilte sæden, kørte hende over til dyrlægen og hentede hende 2 dage senere. Opholdet ved dyrlægen incl. scanninger koster 2000 kr. Sæden koster mig 9.500 kr.

Skal så scannes den 4 juni for at se om hun er drægtig.

• #4   25. maj 2010 lisa s var de 4000 med eller uden sæden..?

Anett skal de køres ud til en dyrlæge..?

• #5   25. maj 2010 man betaler normalt en halv rate for sæden, og anden halvdel når hoppen scannes fortsat drægtig på 70 dagen. læs evt- de betingelser hindgeejeren stiller.

svaberprøve inden inseminering, og scanning for at se hvornår hoppen har ægløsning.. det betales til den dyrelæge/klinik du vælger at benytte.

Få hende evt. opstaldet i de dage hvor hun skal insemineres.

man skal regne med et pat forsøg inden det lykkedes, og hvis det lykkedes i første hug er man heldig.

jeg tror jeg kom at med samlet 20.000 kr for min følhistorie

held og lykke

• #6   25. maj 2010 jeg har prøvet det 3 gange nu 2 i føste hug og 1 i andet..;-) hende jeg har fået insimeret i år har vi prøvet at ifole i 3 år(det her er det 4. år) de andre gange har jeg køret min hoppe afsted (det skal lige siges at de steder hun har været har være UG steder) men min hoppe stresser man kan ikke se det på hende men brunsterne bliver ikke rigtige..desværre...men denne gang var der JACKPOT i 1. hug...smiler så jeg kan kun sige godt om det..;-)

• #7   25. maj 2010 Ditte L: Det er forskelligt om de bliver kørt ud til dyrlægen el bliver hjemme. Min dyrlæge er specialseret i reproduktion og går op af hopperne og scanner, det meste af dagen. Derfor er der større chance for at sæd og æg lige rammer det rigtig tidspunkt, når han har mulighed for at inseminere hele dagen.
    Så for mig var det det oplagte valg smiley

• #8   26. maj 2010 okay har fået læst en del om det, og det virker ikke til det er det bedste valg til min hoppe efter hvad jeg har læst på de forskellige dyrlæge sider.. tror også det bare er nemmere at køre hende..

men tusind tak for de fine svar..:P

Kommentér på:
inseminering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce