{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inseminering ??
  • #1   7. apr 2013 ja jeg er nu heller ikke meget for det men hun stresser vildt meget ved at køre trailer/lasbil smiley
    og tror næppe nogen vil udlåne deres hingst i den tid det tager smiley

så tør ikke chancen smiley

ved godt jeg kunne ringe til dyrlægen men ville lige høre fra nogen som selv gør den slags?

• #2   7. apr 2013 ja jeg har desværre tjekket op om mulioge hingste i nærområdet men ingen der kunne være et match smiley

• #3   7. apr 2013 Jeg ville køre hoppen ned til et sted hvor de 100% har styr på tingene og kan gøre det i rettidighed. Det kan spare dig for utrolig mange penge i det lange løb fordi proff. mennesker har hende i hænder hver dag og han tjekke hende og inseminerer hende præcis når hun er klar til det. Så er du ikke afhængig af at sæden skal komme til dig samt at det lige skal passe med dyrlægen når han har tid og yderligere JA der skal være 100% styr på cyklus, det gør det ihvertfald nemmere. Der går kun 16 dage fra at man kan se foster på scanning så kan hoppen jo bare komme hjem når hun er erklæret drægtig. Jeg ved det ikke er det du vil, men det er det jeg ville gøre og det er min søster også i gang med. Hun aflevere bare hendes hoppe hos Blue Horse og de tog sig af det hele. De ringede da hoppen skulle køres hjem igen.

• #4   7. apr 2013 ja ville også meget gerne køre hende til hingst men har valgt det ikke bliver en mulighed smiley

men ja det ville være det optimale... med mindre nogen havde en (ikke nødvendigvis avlshingst med fine papire) stående der kunne komme her en mdr eller to smiley

og der er bare ingen her i nærheden smiley

Kommentér på:
Inseminering ??

Annonce