{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre venskab og tillid til hesten :o)
  • #1   22. jul 2010 min hest havede heller ikke så meget tilid til mig da jeg fik hende men så begyndte jeg at kæle med hende og gå tur med hende og nu er det som om jeg har haft hende mega længe men der skal stadig op bygges mer tiid

• #2   23. jul 2010 snak med din hest, gå lange ture med den, sid ved den i boksen, nus om den.. lav sjove lege på ridebanen, hvor den feks ska gå over ting..
    Lando var meget stresset og spiste ikk sit foder da han kom hos mig, men nu spiser han gladeligt, har taget på, kommer løbende på folden når han ser min bil, ka vaskes over det hele, jeg ka ha ham stående løs på ridebanen uden noget på mens jeg sprøjter fluespray på (han flygtede bare man gjorde det ved en anden hest før) og følger mig overalt.
    jeg elsker at bruge ekstra tid på mine heste bare ved at nusse om dem og strigle dem, så de nærmest ligner nogen der ska til stævne og de kvittere ved at blive din bedste ven:-)

Kommentér på:
Bedre venskab og tillid til hesten :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce