{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre venskab og tillid til hesten :o)
  • #1   22. jul 2010 Bruger en masse tid sammen med dem.. og ikke kun ride også køre hjem, men tage sig god tid til at nusse og pusse og dem. og måske bare tage en dag hvor man bare nusser og strigler dem smiley

• #2   22. jul 2010 og dem = om dem

• #3   22. jul 2010 Tilbringer hvert et ledigt minut med sin ven .

• #4   22. jul 2010 Jeg prøver at tilbringe så meget tid som muligt med min hest (: desværre er det svært pga studier smiley men nu er der ferie så det nydes ved hygge på folden (:

• #5   22. jul 2010 venskab opstår kun når der er lige respekt mellem parterne. Derfor hjælper det ikke at bruge tid med sin hest, hvis man så slår den med pisken, og sparker med sporene når man rider. Respekten skal være der altid. Når man rider, når man træner fra jorden, når man er i stalden.

• #6   22. jul 2010 Jeg mener personligt, man får det bedste venskab med sin hest, når man tilbringer tid sammen med den - også ren kvalitetstid, hvor man bare nusser, hygger og slapper af sammen - samt gør sig umage for at aflæse og forstå dens signaler, lytte til den og respektere dens grænser og naturlige behov.

• #8   22. jul 2010 Maja Bak - Toleo ir Veleo .
    Nej, men en hest kan forbinde dig med noget godt!

Min hoppe kalder altid på mig lige så snart jeg træder ind i stalden, selv om hun ikke står og kigger ud af boksen. Dette gør hun ikke ved andre.
    Da vi havde kraftigt torden vejr, skulle jeg stå så jeg var i hendes synsfelt ellers kaldte hun hele tiden på mig, dette blev hun ved med selv om hendes bedste ven stod ved siden af. Kunne hun se mig stod hun og holdte et vågent øje med mig, og man kunne høre hende med det samme når jeg gik ud af hendes synsfelt.

Jeg føler selv at min hest holder af mig og forbinder mig med noget godt. Føler at hun stoler på mig og ved at jeg passer på hende, når hun reagere som hun gør. At hun viser en glæde ved at se mig, og kan stå og nusse mig i håret eller ligge sit hoved tæt ind til mig selv om der står en med godbidder foran hende.

• #11   22. jul 2010 Maja Bak - Toleo ir Veleo .
    Ved udemærket godt at de ikke kan holde af en, men de kan forbinde dig med noget godt! Hvis du præger din hest nok, vil den altid kunne kende dig selv efter i ikke har set hinanden i flere år.

Nu har min hest svært ved at forbinde mig med mad, da det ikke er mig som fodre den. Giver hende godbidder når vi træner og ellers roser jeg kun med stemmen.

• #12   16. okt 2010
    Måske lidt mere kompliceret end det de andre foreslog men her kommer det..:)

Du tar den i grime og tov og så går du skråt ud for dens skulder altså på dens venstre side men en meter foran den hvis du forstår..?
    Ja men så går du stille og roligt med den og gir tegn til at gå med, hvis ik den gør det automatisk og så når i har gået et lille stykke så sætter du langsomt tempoet ned og stopper og så vil den så også gøre stoppe efter du har gjort det med den et par gange smiley
    Men de første gange kan du lige give et lille ryk i tovet hvis ikke den stopper smiley
    Det virker ret godt! Og du kan også gå rundt i små cirkler med den eller få den til at stå og så stil dig ved dens hofte og så løft op i tovet ligesom om du skulle gi en hund en godbid og så sørg for at tovet ligger lige under rygraden smiley Og husk at gi hesten noget lækkert eller klap ham eller noget så den ved at han gjorde det rigtige !
    Håber det var til at forstå:)

-Team Frede

Kommentér på:
Bedre venskab og tillid til hesten :o)

Annonce