{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.351 visninger | Oprettet:

Underligt tis ? {{forumTopicSubject}}

Ja har jo den her kanin som jeg jo absolut intet ved om, altså hva den er van til mad osv.
Den drikker foreksempel ikke af drikke flasken, har prøvet at vise den hvordan man bruger den osv, så nu har den fået en skål med lidt vand og så et enkelt stykke agurk for at få lidt væske. Den vil ikke have alm foder har prøvet en masse forskelligt, men den lever hovedsageligt af mælkebøtter, for det egentlig det den vil spise og alt andet er afprøvet.
Så nu til mit spørgsmål, den har aldrig nogensinde tisset på mig i den korte periode jeg har haft den, og det valgte den så at gøre i dag.
Urinen var meget hvid, gennemsigtig og klar ude i kanten men en stribe i midten var underlig tykt og hvid muligvis en smule gulligt, hva kan det være? Jeg har aldrig i mit liv set sådan en slags urin før og tænkte om det enten kunne være fordi den ikke får nok væske eller om det rent faktisk er betændelse? Ringer selvfølgelig til dyrlægen imorgen men den virker jo bare frisk nok, hopper rundt osv når den er på ulvet og spiser de ny indplukkede mælkebøtter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underligt tis ?
  • #1   22. jul 2010 Da min kanin -der desværre døde- var syg havde hun det samme slim noget.... Det er ikke godt tegn fik jeg afvide. Hun ville heller ikke spise eller drikke...
    Hvis ikke din kanin drikker tager du en en gangs sprøjte og 'tvinger' den for de skal jo drikke...
    Har den aføring?


  • #2   23. jul 2010 Ja hun har normal afføring og hun spiser jo mælkebøtter og en halv agurk skive engang i mellem men ellers vil hun intet have ikk engang gulerøder..
    Og vil ikke mene at der er nok nærring i mælkebøtter.
    Men som sagt er hun frisk og løber og hopper rundt og hendes ører var en smule varme idag men ja tro da pokker når hun nærmest ingen væske får drukket. Og hun virker bestemt slet ikke til at have ondt.
    Men jeg ved jo ikke hvad hun har været van til, da det var en min mor og en ældre mand der fandt hende, tæt på min mors arbejde og ingen har efterlyst hende eller kender hende, så hun er vel bare sat af der og så er personen kørt videre. Så tror bare ikke hun kan finde ud af at bruge drikke flasken og derfor har hun så fået en skål..
    prøver under alle omstændigheder at få fat i dyrlægen i morgen, også prøve at tage en sele på hende og lade hende rende ude i haven og se om hun vil spise lidt græs..


  • #3   23. jul 2010 Okay tænk at man kan få sig selv til bare at smide sin kanin af et tilfældigt sted - hvis det er det der er sket.....
    Har du tjekket hendes tænder? Hvis de er skæve kan hun jo ikke rigtig spise.


  • #4   23. jul 2010 Det er ihvertfald hvad vi tror er sket for den har jo gået der et stykke tid..
    Nej det kunne da være jeg lige skulle gøre det:)
    Dyrlægen sagde bar jamen det lyder meget underligt og enten skulle den nok blive rask igen for han troede ikk den var syg når den var frisk nok osv.. så nu prøver jeg lidt forskelligt og håber det bliver bedre ellers så må dyrlægen få den kigget igennem lige meget hvor meget han siger at den nok skal blive fin igen


  • #5   23. jul 2010 Lyder godt
    Held og lykke med den smiley


  • #6   23. jul 2010 smiley Mange tak:)

  • #7   23. jul 2010 Giv den almindelig foder, og lad det ligge til hun har spist det. Hun bliver sulten nok på et tidspunkt. Hun kan helt afgjort ikke leve af mælkebøtter.

  • #8   23. jul 2010 Nej det mente jeg heller ikk at hun kunne og hun får frisk foder et par gange om dagen af samme grund også en smule mælkebøtter så hun har noget hele tiden lige nu går hun ude på græs og det spiser hun hele tiden også leger hun ellers når hun ikk gider at spise smiley

Kommentér på:
Underligt tis ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce