{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Det sidste farvel :( {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg sagt farvel til Tarzan smiley Jeg skulle have gjort det i lørdags, men jeg styrtede på cyklen, og så kunne det ikke rigtigt lade sig gøre smiley
Jeg er stoppet på ham fordi at han blev 'halt' for et par måneder siden.
Så jeg har ikke kunnet ride ham.
Men her for nylig har jeg haft en voksende mistanke om, at der alligevel blev redet på ham.
Jeg skulder, skrubber og pudser altid bidet grundigt efter brug, men hver gang jeg er kommet ud, er det alligevel møgbeskidt.
Nu har folk så gået og sagt til mig, at de har set ham blevet redet på, med ejeren (Som er ældre og betydeligt højere og tungere end mig) og forskellige andre ryttere.
Ejeren har også deltaget i det fynske dyreskue med ham.
Jeg skal også til at begynde i en hård 6 klasse og starte på en rideskole, hvor jeg kan lære at ride rigtigt.

Jeg har aldrig nogensinde prøvet at mærke, det berømte 'sug' eller 'stik' der kommer i maven, når man bliver ked af det eller skuffet.
Men det prøvede jeg for første gang for et par minutter siden, hvor jeg så at ejeren lige havde skrevet et logment med, at han igen søger part smiley

Jeg ved godt, at alt hvad jeg skriver næsten altid er tidspild, og jeg er ynkelig og selvmedlidende, men jeg måtte bare lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Det sidste farvel :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce